16 apr 2007 22:14
12 svar
3166 klick
Vad ska ni ha?
bubblan
Antal inlägg: 185
Loggade in: 20 jul 2007
Utloggad
Vad ska ni ha för underkläder?
Lite intim fråga kanske, men ja e så osäker på vad ja ska köpa!
Har hittat något som de kanske blir, men ja e inte helt säker än!
Ja vill ju att dom ska vara både sköna och de lilla extra!
Kom gärna med idéer och förslag!
Balcaz
Antal inlägg: 231
Loggade in: 12 apr 2010
Utloggad
Skrivet 17 apr 2007 07:20
Har ändrat mej ett antal gånger, men det blir en slät bh utan band, boxertrosa från kapp ahl. Boxern är lite silkig vilket känns bra ihop med kjolen. Kjolen liksom bara glider på plats.
Jag vill rapportera detta inlägg!
Skrivet 17 apr 2007 12:08
Jag ska ha ett par enkla vita silkestrosor sen en enkel vit bh utan brodyrer.
För mig var bh viktigaste då jag inte har ärmar eller axelband på klänningen. Sitter inte bh bra så sitter inte klänningen bra. Sen var det viktigt att det inte var broderat på den. Vill absolut inte att brodyren på bh syns igenom klänningen.
Sen har jag köpt vita stay up.
Nu är jag nöjd iaf.
/Jennie
Skrivet 17 apr 2007 12:16
min klänning, från aspera, har speciella skenor så jag behöver ingen bh alls. har köpt lite läckra underkläder till natten istället!
ett par vanliga bomullstrosor som är supertunna och utan söm, från triumph, ska jag ha på dagen. blir minst svettigt då... köpte först ett par silkiga tunna trosor, men de blir så täta under allt klänningstyg.
M:a
Antal inlägg: 229
Loggade in: 25 aug 2007
Utloggad
Skrivet 17 apr 2007 18:00
jag har hittat en jättefin vit axelbandslös bh. tyvärr var det inga fina trosor till :-( jag vill gärna ha vita trosor med snörning baktill
Skrivet 17 apr 2007 22:31
Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig på bröllopsnatten...ingen som har bra sidor man kan gå in och kika lite på?
Skrivet 18 apr 2007 14:46
Tack för hjälpen. Ska genast in och kolla! =)
Kakan
Antal inlägg: 152
Loggade in: 10 aug 2008
Utloggad
Skrivet 18 apr 2007 19:47
har ju inte hittat klänningen än = (
Evasleva
Antal inlägg: 97
Loggade in: 08 nov 2007
Utloggad
Skrivet 19 apr 2007 08:51
Jag funderade på det där igår..
hur ska jag veta att underkläderna jag köper passar under klänningen?
Min klänning är väldigt tunn och hudnära och jag vill ju verkligen inte ha underkläder som syns igenom.
Hur ska man tänka?
Skrivet 19 apr 2007 12:23
hej evasleva
satsa på något hudfärgat, slätt och sömlöst kankse? låter väl inte så kul, men gör som jag och byt till natten! jag kommer säkert att danska å vara svettig så det är väl trevligast att byta iaf!
Skrivet 19 apr 2007 12:25
carina n
kolla sally och sara, eller madameX! jag hade samma "problem" när jag var smalare! nu drar jag 80 - 85 h eller i
anilä
Antal inlägg: 459
Loggade in: 24 mar 2011
Utloggad
Skrivet 19 apr 2007 13:10
Jag har ingen aning, jag vill ha korsett men då måste jag specialsy en eftersom min byst är för liten till mitt midjemått =( var nöjd med mina bröst innan jag insåg att det är så. Nu vette sjutton vad jag ska hitta på.
Evasleva
Antal inlägg: 97
Loggade in: 08 nov 2007
Utloggad
Skrivet 19 apr 2007 18:32
Ja det är ju ett alternativ!
har funderat på en body från Triuphs serie angel curves. Den borde fungera. Men som sagt, det är ju inte säkert. Underkläder brukar man ju inte direkt få köpa på öppet köp heller.