BröllopsGuiden
16 maj 2008 16:46       4 svar    2153 klick

int nöjd med ringen och 1 vecka kvar...

majasofia
Antal inlägg: 2
Loggade in: 17 maj 2008
Utloggad
om två veckor gifter vi oss och idag fick jag tillbaka vigselringen som vi låtit göra av en gammal ring. Men jag är inte nöjd. Usch jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
Antingen så kan jag leva med det över dagen och så får jag lämna in den igen för att göra om den efteråt. Eller så skaffar jag mig en slät enkel nu. Den är otroligt välgjord men den ärabsolut inte som jag vill ha den. Men jag vill inte gå tillbaka till smeden han är otrevlig och har helt kalrt inte lyssnat på vad jag sagt hittillils.

så himla trist!!
citronfjärilen
Antal inlägg: 126
Loggade in: 22 sep 2008
Utloggad
Skrivet 16 maj 2008 19:39
hejsan snälla du det är klart du ska gå till baka kunden har alltid rätt och vigselringen ska kännas rätt!! Stå på dig!!! *hug*
litenElin
Antal inlägg: 422
Loggade in: 03 sep 2011
Utloggad
Skrivet 16 maj 2008 19:54
Gud så tråkigt och trist!
Men har han inte lyssnat på det du sagt och ville, då måste du gå tillbaka och klaga alt. gå till konsumentverket eller något. För är det så är det ju han som gjort fel och då ska ni ju inte behöva betala en till ring..
Jag lider med dig och önskar dig lycka till!!
Lena78
Antal inlägg: 92
Loggade in: 19 aug 2009
Utloggad
Skrivet 19 maj 2008 10:37
Gå tillbaka och prata med honom, ta gärna med en vän som moraliskt stöd om han är otrevlig.
Anna
Antal inlägg: 71
Loggade in: 08 feb 2010
Utloggad
Skrivet 19 maj 2008 12:01
Jamengud klart du ska gå tillbaka, känns ju inget bra att inte vara nöjd med vigselringen som man ska ha resten av sitt liv, jag tycker du ska försöka få den omgjord innan bröllopet så det inte förstör din dag. GÖR DET, ta med dig ngn som kan vara otrevlig tillbaka ..... :-) Lycka till.
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!