BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Pyssel Starta ny tråd
22 maj 2008 21:44       5 svar    5545 klick

Festprogrammet...

josand080808
Antal inlägg: 86
Loggade in: 17 mar 2009
Utloggad
Oj, oj ,oj... Vojne, vojne. Sitter och klipper och klistrar så det sprakar i datorn. Försöker åstakomma ett (skit)-bra festprogram att ha på festen... Funderar på om ni vet några bra länkar på "färdiga" texter man kan klippa in i sitt eget. Typ: "Vad barn säger om kärleken", "bröllopsskrock", "festregler" oc dylikt... Fick black-out efter vigselprogrammet så jag skulle önska lite inspiration! Hur gör ni era festprogram? (Om ni ska ha några). Det känns jätteintressant just nu... *hmm*
FruStillman
Antal inlägg: 218
Loggade in: 15 dec 2008
Utloggad
Skrivet 23 maj 2008 14:58
Det finns en hel del tidigare trådar här i forumet, sök på festprogram så hittar du nog lite fler tips. Har själv lagt in t ex sångtexter, festregler och liknande tidigare.
bichon
Antal inlägg: 2
Loggade in: 21 aug 2008
Utloggad
Skrivet 12 aug 2008 15:01
Hejsan. Jag håller oxå på med festprogram. Jag sökte på google "Vad barn tycker om kärlek" och fick upp rätt många ideér. Sen finns "äktenskapslexikon" som är ganska rolig att ha med. Korsord om brudparet, roliga ordningsregler för kvällen. Oj listan kan göras lång..... Jag älska att pyssla med sånt här : ) Hoppas att jag kan hjälpa till med något ; )
bichon
Antal inlägg: 2
Loggade in: 21 aug 2008
Utloggad
Skrivet 12 aug 2008 15:10
Hoppsan.... Jag glömde kolla datumet på det ni skrivit, och det var ju ett tag sen. Jag ber om ursäkt : ( Lovar att kolla nästa gång jag skriver.
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!