BröllopsGuiden
25 maj 2008 00:19       6 svar    2663 klick

kan ni stilla min ågren för min dyra vigselring????

excalibu
Antal inlägg: 83
Loggade in: 24 sep 2009
Utloggad
Hej jag hade sett ut 2 ringar som jag ville ha...sen så fanns dem inte kvar i butiken när det var dags att beställa dem..(de kunde beställa in nya) men ville juh prova och då hittade jag en annan som för mig är jättedyr...ett fem siffrigt belopp...men jag fick den:) Men mår lite dåligt av att den var så dyr... fler som har fått dyra ringar? fler som haft ågren??
SNÄLLA dela med er av er tankar ..
kramar
leez
Antal inlägg: 102
Loggade in: 11 nov 2008
Utloggad
Skrivet 25 maj 2008 10:12
Min ring var dyr, men jag ser det som sa, att jag kommer ha den hela livet ut o min blivande valde just den ringen till mig. Han skulle aldrig vilja att jag valde en ring som jag inte kunde titta pa varje dag o kanna:
AHHHHHH!! Den ar min...

Sa jag tycker inte att du ska ha daligt samvete! Du fortjanar den ringen!
x
Vindelälva
Antal inlägg: 30
Loggade in: 11 apr 2009
Utloggad
Skrivet 25 maj 2008 22:56
Håller med förgånde inlägg. Du kommer att ha ringen resten av ditt liv så det är väl spenderade pengar. Inget att ha Ågren för.

Här på Irland så är det förlovningsringen som kostar skjortan medan vigselringen oftast är slät så ombytta roller för mig. Jag måste erkänna att jag hade lite Ågren när jag såg att priset var femsiffrigt...men ringen var helt underbar.....
Vinterbröllop08
Antal inlägg: 109
Loggade in: 14 nov 2008
Utloggad
Skrivet 26 maj 2008 08:47
Min ring var oxå jättedyr men jag känner som dom flesta att den ska jag ha resten av livet så vi prioriterade våra vigselringar.
Tee
Antal inlägg: 2
Loggade in: 24 jun 2008
Utloggad
Skrivet 31 maj 2008 00:46
Håller eran budget för det så tycker jag inte att det är några problem. Vi hade satt ett pris på min ring men den blev mer än dubbelt så dyr. Då kände jag att jag ville ta av mina egna besparingar och lägga till istället och få den ring jag verkligen ville ha istället för att förstöra hela våran bröllopsbudget.
silverpingla
Antal inlägg: 165
Loggade in: 06 jul 2009
Utloggad
Skrivet 31 maj 2008 19:38
Bara jag som hittat vår drömring för en tredjedel av vad jag räknade med på bugeten?

alla har så dyra ringar så ibland kan jag känna att vadå räknas inte min då? jag vill ju ha den... men alla andra... någon kanske känner igen sig.
excalibu
Antal inlägg: 83
Loggade in: 24 sep 2009
Utloggad
Skrivet 01 jun 2008 22:47
jag gick faktiskt tillbaka...för att dubbelkolla om de 2 ringarna jag valt först verkligen inte fanns..OCH DET gjode dem..
den som jag var inne hos hade missat det totalt..
så jag ändrade snabbt tillbaka till mina 2 drömringar och de var betydligt billiagre..
SÅ nu är jag superglad och nöjdast:)
Och angående om billlig ring.. så självklart ...priset att det är billigt har noll betydelse så länge det är ens drömring:)
Se på mig, fick juh mina två drömringar och så mycket billigare:_):):):)
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!