Fia & Stefan
Antal inlägg: 69
Loggade in: 24 sep 2008
Utloggad
Står och velar på brudbukett. Har hittat en bukett med creme färgade rosor som jag gillar med gerbera som dekoration i samma färg men jag funderar på att få in lite färg i buketten, helst rött. Skulle det passa med lite röda rosor blandat med dom cremefärgade och gerbera som dekoration (nästan flytande på buketten). Men min favorit blomma är orkidée och då finns en annan bukett med röda rosor och "flytande" orkidéer på. Tycker kanske att den buketten är väldigt röd och skulle då vilja blanda in lite cremefärgat..... hjälp hur ska jag göra....Om det skulle passa skulle jag vilja ta in några glittriga "strassploppar" i buketten då det finns både i min klänning och i mina smycken, men endast lite...
Vårt färgtema är vitt, vanilj eller creme eller vad man nu vill kalla den färgen, guld och rött... Väldigt lite rött det är endast i bordsdekorationerna som det kommer att finnas ev några röda blommor och röda glashjärtan på bordet.... Någon som kan tipsa mig lite... Bifogar bild på båda buketterna.