BröllopsGuiden
16 jun 2008 09:10       4 svar    1243 klick

Makuphjälp!

emmakeup
Antal inlägg: 1
Loggade in: 17 jun 2008
Utloggad
Mitt namn är Emma och är professionell makeupartist. Jag sminkar till bröllop och veta exakt hur det ska gåtill när man gör det inför ett bröllop. Jag finns nära Malmö så om någon behöver hjälp inför bröllopet är det bara att höra av sig. Jag gick ut med alla MVG och ett rekomendations brev. MVH Emma
Annisen82
Antal inlägg: 94
Loggade in: 02 jul 2009
Utloggad
Skrivet 16 jun 2008 15:16
Hur mycket tar du för en brud/fest makeup och hur lång tid tar det? *nyfiken*
Snart fru F
Antal inlägg: 160
Loggade in: 04 aug 2008
Utloggad
Skrivet 16 jun 2008 17:05
Får det förekomma reklam här ( i forum)? Jag anser detta som reklam. Tips är att du marknadsför dig på ett annat sätt som är tillåtet. Lycka till iallafall med din verksamhet
xsessanx
Antal inlägg: 27
Loggade in: 18 jun 2008
Utloggad
Skrivet 18 jun 2008 18:42
Det här är reklam. Det är inte tillåtet att göra reklam på det här sättet..
Tyckte inte att firman verkar så proffsig. Man vill helst ha riktiga proffs på sin bröllopsdag.
Frankofilen
Antal inlägg: 72
Loggade in: 30 maj 2020
Utloggad
Skrivet 16 sep 2009 16:24
Vet ni hur svårt det är att starta upp med sitt eget? På vilket sätt tar ni skada av att hon visar sig här och vad ger er rätten att kalla henne oseriös?

Ge henne en chans och gå in för att titta på hennes galleri. Det gjorde jag och det var varierade och väldigt proffsiga bilder som såg stilrena och oerhört vackra ut. Inget kladd - bara väldigt sofistikerat. Hoppas hon fortsätter tills jag gifter mig i juni 2010. Hon kan säkert snygga till en 36-åring också... ;-D
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!