BröllopsGuiden
30 jun 2008 09:07       1 svar    1647 klick

jag fick min möhippa i lördags!!!

sussiq
Antal inlägg: 26
Loggade in: 07 aug 2008
Utloggad
Ja efter att ha precis frågat här när det brukar vara fick jag inte vänta länge! I lördags morse skulle en kompis komma och låna en hår grej (det var planerat att hela gänget skulle ut och festa) men en halvtimme innan hon skulle komma började det ringa galet på ringklockan då står alla killar (med kamera) ute och säger åt niklas att samla ihop lite grejer (inc passet ) jag fick ett brev av min svägerska som förklarade att ingen förutom killarna visste och att vi skulle hem till henne och festa som vi hade planerat fast utan killarna, och så drog de iväg!! sen kom min kompis en halv timme senare vi gick till övervåningen då hon ville se min brudklänning inget konstigt där men när vi ska går ner så står alla tjejerna (plus farfar till min son) i min hall hur de kom in så tyst vet jag ej! Så var det min tur att vara HELT chockad och samlar grejer till mig själv och packar åt min son så han kunde åka med farfar! först åkte vi till en kompis där jag fick choklad massage och inpackning sedan kom kläderna en chock rosa nät kjol vita leggings en nät tröja och det fulaste linnet i världe chock rosa /lila peruk och tiara! sedan åkte vi till stan (fick ögonbinda när vi åkte) öppnade ögon så är vi i en tom park på scenen med picnik. åt mat sedan fick jag en väska med kondomer att sälja plus en bok att samla tips om hur man håller kärleken vid liv. sålde bra sedan fick jag rita porträtter och lär mig wals mitt på torget med gmla gubbar! sedan gick vi tilll tivolit som var i stan och åkte lite. sedan hem till en annan kompis for middag och fest med femkamp, sedan en ute kväll på festivalenn som var i stan! det ver underbart jag blev full och var inte bakis dagen efter gubben däremot var seg!! :D
jojoliten
Antal inlägg: 206
Loggade in: 27 feb 2020
Utloggad
Skrivet 03 jul 2008 15:13
åh vad roligt det låter! jag börjar bli lite otålig själv då jag gifter mej den 26/7.. borde ju hända nåt snart.. vet att svensexan håller på att planeras.. hoppas att tjejerna e på G oxå :D

choklad massage låter härligt :P
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!