BröllopsGuiden
01 jul 2008 10:52       2 svar    1223 klick

Hur gör ni?

slöja
Antal inlägg: 36
Loggade in: 15 okt 2008
Utloggad
Hej har bokat tid hos frisör,
frågat henne om vi behöver träffas och prova engång innan, nej det behövs inte. Hon frågade mig hur jag ville ha och vad jag skall ta med mig osv.
gick det till så här för er också?????
Fia & Stefan
Antal inlägg: 69
Loggade in: 24 sep 2008
Utloggad
Skrivet 01 jul 2008 10:58
Min frissa tänkte först inte göra en provuppsättning dels förmodligen för att jag gått hos henne i flera år och hon känner mitt hår förmodligen bättre än jag själv gör men jag bad ändå om att när jag klipper mig nu i juli så bokade hon på extra tid för att jag skulle få lite känsla av hur det ser ut på mig.

Det är ju som lätt att det ser snyggt ut på en bild men sen vet man inte riktigt om det passar mig, så jag får iallafall se lite slarvigt hur det kommer bli. Men jag tror att en skicklig frisör som under sommaren nästan gör bruduppsättningar varje helg känner sig så pass rutinerad att hon inte behöver göra en provuppsättning men hon kanske pratar igenom med dig före hon börjar exakt hur du vill ha det och om du kanske har en bild att visa....

Tror inte du behöver vara orolig. *hug*
sussiq
Antal inlägg: 26
Loggade in: 07 aug 2008
Utloggad
Skrivet 01 jul 2008 10:59
jag ska inte har en prov uppsättning hade bild bild på hur jag vill ha det, men hon är en nära vän till mig så jag litar på henne helt.. om du är helt säker på hur du vill ha det och ha en bild så kanske det inte behövs!
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!