BröllopsGuiden
05 jul 2008 01:05       5 svar    2053 klick

"Stenar" i brudbuketten

Fia & Stefan
Antal inlägg: 69
Loggade in: 24 sep 2008
Utloggad
Jag har varit inne på flera sidor som har strassliknande "stenar" som man kan sätta i brudbuketten men jag hittar inte tillbaka till någon av dessa sidor, är ju bara att erkänna att man surfar runt alldeles för mycket.

Snälla har någon en aning om var jag kan besälla dessa stenar med en ståltråd som man trycker ner i blommorna???? *hug*
gunnila
Antal inlägg: 106
Loggade in: 14 maj 2013
Utloggad
Skrivet 05 jul 2008 09:11
Man kanske kan köpa såna i en vanlig blomsterhandel? Jag ska också ha såna stenar, men det sätter floristen i åt mig.
Fia & Stefan
Antal inlägg: 69
Loggade in: 24 sep 2008
Utloggad
Skrivet 05 jul 2008 22:16
Tack så mycket blåbrud exakt hemsidan jag sökte.... vill ha dom äkta swarowski diamanterna som gnistrar så vackert!! Tack tack det är toppen att ha denna sida med så många brudar som kan hjälpa till.....

Annledningen att jag vill köpa detta själv är att min kompis som är florist sa att då får jag dom jag vill ha och förmodligen billigare än att floristen som ska göra min bukett tar in stenar som kan visa sig vara fel och oftast blir det i slutändan dyrare. Samma sak gäller sidenbandet som dom ska binda runt stjälkarna, det köper jag själv och lämnar in och då blir det också billigare. Så man får tänka på dessa småsaker för att spara kronor. ;)
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!