BröllopsGuiden
14 jul 2008 20:35       6 svar    1573 klick

3 veckor kvar... Hjälp!

josand080808
Antal inlägg: 86
Loggade in: 17 mar 2009
Utloggad
Nu önskar jag lite kreativ hjälp igen. Ni e ju så himla bra att ha...

Har tänkt att ha "Änglagård" som ingångsmusik, Sonjas "du är allt" och sedan... VET INTE??? Tänker att man skulle kunna ha ngt kul som "Utgångsmusik" (vi gifter oss på en äng vid en å, så så himla mkt utgång blir det väl inte). Låt oss kalla det för avsluts-musik!

Tänker på allt från "Paradise city" med Gun´s till Tomas Ledins "I natt är du min"... Har ni några Tokiga, roliga, vackra eller bara härliga låtförslag? Jag tar tacksamt emot allt. Måste finnas DEN DÄR LÅTEN SKA VI HA!!! Ngnstans där ute i etern...

Sitter här och rullar tummarna så länge... *kiss*
hannilanni
Antal inlägg: 4
Loggade in: 14 jan 2009
Utloggad
Skrivet 28 jul 2008 16:06
En ljuvlig sång som du måste lyssna på heter: I will be here skriven av Steven Curtis Chapman. Perfekt bröllopslåt. Lyssna på You tube.
Den ska vi ha på vårt bröllop i augusti.

Lycka till!
Ceta
Antal inlägg: 141
Loggade in: 21 sep 2009
Utloggad
Skrivet 28 jul 2008 22:10
The wonder of you med Elvis har en underbar text, denna ska vi ha!
josand080808
Antal inlägg: 86
Loggade in: 17 mar 2009
Utloggad
Skrivet 29 jul 2008 09:07
Aldrig hört den "I will be here" förut... Den var verkligen jättefin! Funderar på "all you need is love" med Beatels eller radiodängan "I´m yours". Texten på den är hur fin som elst + att den är lite munter, men det är klart att det är lite tråkigt när den spelas två gånger i timmen på alla radiokanaler. (Så var det inte i Mars, när vi först tänkte på den...) Jag fortsätter lura... HERREGUUUD det är ju en HEL VECKA kvar... *hubba*
JennyochJanne
Antal inlägg: 104
Loggade in: 05 okt 2010
Utloggad
Skrivet 29 jul 2008 09:18
Halloj.
Vi ska ha All I ask of you från Phantom of the Opera och ev I will be here om min bror kan fixa lite shysst komp till den.
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!