BröllopsGuiden
19 jul 2008 09:57       8 svar    2139 klick

Svensexa

jojoliten
Antal inlägg: 206
Loggade in: 27 feb 2020
Utloggad
Nu vart min h2b precis kidnappad av polarna.. visste ju om att det skulle bli av idag. Däremot börjar jag bli lite orolig för om jag en kommer få någon möhippa då min ena tärna är i grekland och kommer hem idag någon gång. Jag vet inte riktigt hur dom ska kunna klämma in det.. gifter mej ju nästa lördag. Hoppas verkligen att jag får nån hippa.

Skulle ni bli besvikna om ni inte fick någon? Jag känner at ag skulle bli det.
Tindranu
Antal inlägg: 37
Loggade in: 23 maj 2011
Utloggad
Skrivet 19 jul 2008 10:37
Hej!
Ja,jag har funderat på det där också...
Jag skulle nog bli himla besviken...
men,jag fattar inte heller hur de ska hinna klämma in det,även om jag har en månad kvar till bröllopet...
Hoppas hoppas, både för dig och för mig!
litenElin
Antal inlägg: 422
Loggade in: 03 sep 2011
Utloggad
Skrivet 19 jul 2008 11:34
Jag skulle nog också bli besviken.. samtidigt som man ju vet att alla som jag har fullt upp alla dagar i veckan i stort sett.. Men jag håller tummarna för er!
jojoliten
Utloggad
Skrivet 19 jul 2008 12:06
anledningen till att jag skulle bli besviken är mest för att jag sagt t jag vill ha en möhippa och hintat lite om vad jag skulle tycka var kul att göra.

oxå för att min hederstärna vetat i snart ett år att hon ska vara tärna, så hon har ju haft ett tag på sej. men jag har inte gett upp hoppet än.
Duffy
Antal inlägg: 259
Loggade in: 14 jul 2013
Utloggad
Skrivet 19 jul 2008 16:44
Hoppas att du får en hippa! Jag skulle bli besviken om inte jag fick det. Det hör ju liksom till att gifta sig!
Ja -har man vetat om det så långt innan så borde man ju se till att man får till det.
Dock är det tydligen väldigt svårt att få med folk har jag förstått då det är semestertider. *suck*
Jag har haft min redan men vi var bara 6 pers, då har vi ju bjudit jättemånga! Men nu fick jag ett brev på posten häromdagen där ett par kompisar skrev att de tyvärr inte kunde vara med på min men att de ordnade något efter vigseln eftersom det blir tajt att få med det nu. Tycker jag var lite kul....dock hade jag inte velat ha bara fruhippa. Då hade jag blivit besviken också. Men nu har jag haft min möhippa innan...så då kan jag tycka att det är ok.
isolde_81
Antal inlägg: 34
Loggade in: 09 maj 2009
Utloggad
Skrivet 20 jul 2008 16:05
Jag trodde inte heller att jag skulle få någon hippa eftersom det började bli knappt med tiden, vi gifter oss om en vecka. Förra helgen började jag jobba klockan sju på morgonen, allt var pest och pina!

Kvart över åtta stod hela gänget på jobbet, de hade pratat med chefen och fixat och donat med vikarier både lördag och söndag. Väldigt oväntat och superkul!

Tror säkert att era vänner har fixat en hippa, när ni minst anar...
jojoliten
Utloggad
Skrivet 24 jul 2008 19:24
jag vart hippad igår :)

gud så skönt att det blev av till slut.. bättre sent än aldrig. gick å bekymrade mej så över hur jag skulle känna på lördag om jag inte blivit hippad. besvikelsen hade blivit stor, det är en sak som är säkert.

dom hade verkligen gjort det bra tycker jag.. allt var i rosa (jag älskar rosa, ingen har undgått att förstå det som träffat mej några gånger :P) fick göra massor av olika uppgifter på stan..bl a sälja pussar (på kinden) för 10 kr och kramar för 5 kr.. skulle tjäna ihop 200kr.. lyckades tjäna 226kr :) listan var lång så jag trode att det inte skulle gå, men vips så var jag klar (vips ca 4h eller nåt :P) tjejerna vart lite besvikna då som förberett straff ifal jag missade någon uppgift.. haha.. jag slapp :D sedan vart det thaimat.. som jag älskar.. spelade även in två låtar i början av dagen.. avslutade hemma hos ena tärnan där dom hade satt up rosa ballonger överallt, köpt rosa champagne å inrett i rosa :) såååå gulliga! det var en singstar kväll tils rösten inte längre fanns kvar nästan :P

nu vet jag verkligen att jag betyder mycket för dom.. så fint å kul som dom ordnat den dagen å kvällen, jag är så tacksam!
sussiq
Antal inlägg: 26
Loggade in: 07 aug 2008
Utloggad
Skrivet 24 jul 2008 20:48
låter jätte rolig jag hade min hippa för några veckor sedan (gifter mig oxå 2.a) roligast var att jag och ni h2b hade ingen aning om när det skulle bli varken min eller hans och de tog honom först så jag var fortfarande i chock när de plötsligt hade smygit in i min hall alla tjejerna och svärfar(som tog min lill kille) det var jätte kul nu är det bara att längtar till lördag och gör de sista grejerna lycka till kram!!
Duffy
Antal inlägg: 259
Loggade in: 14 jul 2013
Utloggad
Skrivet 24 jul 2008 20:49
Grattis!! Vad skönt att det blev av - det var ju det vi sa att dina vänner skulle ta hand om dig!!! =)
Lycka till nu!!! Kram
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!