BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Presenter Starta ny tråd
23 jul 2008 15:48       8 svar    1705 klick

morgongåva

sussiq
Antal inlägg: 26
Loggade in: 07 aug 2008
Utloggad
är det nån tjej som ska ge nåt annat än en secretbox har ingen aning vad jag ska ge bröllop nästa lördag!! vågar inte be en komis ta bilder och ha inte råd med en fotograf. är osäker om jag får nåt jag har inte sagt nåt om det så vet ej hur han gör.
ullis77
Antal inlägg: 309
Loggade in: 15 sep 2010
Utloggad
Skrivet 23 jul 2008 18:36
Japp jag ska ge en träask med en svart slips och manchettknappar i borstadstål, fyndade på tradera för 198:-. *thumbsup*
sussiq
Utloggad
Skrivet 24 jul 2008 20:50
jag har kommit på det vi kollade nyss på alla hans gamla klockor och han tycker de är såååå omoderna eller så passar de inte längre men han har valt ut den som får "duga" så det bli en ny klocka han kan får på bröllopsmorgonen hoppas jag lyckas hitta en utan att han märker nåt!!
Natalia
Antal inlägg: 24
Loggade in: 19 okt 2008
Utloggad
Skrivet 24 jul 2008 22:48
Hej!

Tycker också att det är svårt med morgongåva. Gifter mig den 16 augusti, så de börjar närma sig. Vill inte ge en secret box och min äslkling är inte så mycket för slipsar och sånt. Är inte så mycket för smycken heller, annars tänkte jag ge honom ett graverat hänge. Problemet är att det ska hinna tryckas i tid, nu sommartid. En klocka verkar vara en bra idé, men de han gillar är ju rätt dyra. Nu börjar det kännas i bröllopsbudeten.

Ska också köpa gåvor till tärnor, bestman och toastmaster. Tjejerna kan få smycken, men killarna är svåra. Tips?

En stressad brud
sussiq
Utloggad
Skrivet 25 jul 2008 12:26
våran best man ska får manschett knappar som han får innan så har iallafall ett tilfälle att ha dem ha ha sdean sitter de säkert och samlar damm men han är säkert glad för de nästa gång han går på bröllop! det bli ingen dyr klock för min blivande hoppas på att hitta en på rea då jag inte ens är säker att jag får nåt!
robertP
Antal inlägg: 3
Loggade in: 30 jul 2008
Utloggad
Skrivet 29 jul 2008 23:34
Hej!

Mina damer, här har nu en kille som precis byggt om badrummet och kaklat i läckert navi-blått med inslag av lime.

Jag vill tipsa Er damer om webbshoppen för märkeshanddukar www.drytrend.com / enkelt att beställa och de har det mesta för oss män som numera försöker hänga med i trenderna...

Pellevävare är en favorit på Drytrend.com och deras morgonrock ger en oslagbar känsla varje morgon man har tid att ta på sig den...

Hoppas ni hittar till www.drytrend.com när ni letar enkla och trendiga presenter till Era män (eller till er själva).

Ha det bra & lycka till!

/ Robert
litenElin
Antal inlägg: 422
Loggade in: 03 sep 2011
Utloggad
Skrivet 30 jul 2008 07:30
Osar det inte lite reklam här? Ja,ja, är sidan bra för det väl gå då.. Känns dock lite trist...
robertP
Antal inlägg: 3
Loggade in: 30 jul 2008
Utloggad
Skrivet 30 jul 2008 17:48
:) jo kanske lite för mkt reklam men tycker de förtjänar det!
/ R
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!