BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Presenter Starta ny tråd
29 jul 2008 16:55       6 svar    1453 klick

present till gästerna

charmie
Antal inlägg: 9
Loggade in: 11 feb 2010
Utloggad
Hej!
jag funderar på att ge lite choklad i en jättesöt liten ask till våra bröllopsgäster. Någon som har tips på vart i Göteborg man kan beställa lite speciella och "roliga" chockladbitar som kan passa?
Tack i förhand!!
robertP
Antal inlägg: 3
Loggade in: 30 jul 2008
Utloggad
Skrivet 29 jul 2008 23:40
Hej.

Är tyvärr från Sthlm och kan inte Gbg... : )

Annars vill jag tipsa om fräcka handdukar för alla tillfällen från drytrend.com / kanske inte samma sak som en liten chokladbit, men det finns handdukar för alla tillfällen i olika färger och storlekar. www.drytrend.com / blev tipsad om denna sajt av en vän som hade varit på bröllop.

Lycka till!
litenElin
Antal inlägg: 422
Loggade in: 03 sep 2011
Utloggad
Skrivet 30 jul 2008 07:32
Gillar inte sådana här reklamsvar.. Har ju ingenting med tråden att göra.. *yuk*
Tindranu
Antal inlägg: 37
Loggade in: 23 maj 2011
Utloggad
Skrivet 30 jul 2008 10:07
Tänk va desperata trix det finns just nu... Att de har tid o sitta o hitta frågor där de kan klämma in sitt svar... URK!

I vilket fall, har du nåt större köpcenter i närheten där du bor? Här i Jönköping har vi i alla fall fått upp ett antal mindre små chokladfabriker i köpcenter, en del fik har också en avdelning med små chokladkulor i diverse smarriga smaker. Kolla där!
Kolla eniro också, slå på choklad och göteborg, det kan nog funka.
Jag hade också tänkt nåt sånt, men oroar mig för att det är för varmt den 16 aug, så i våra presenter blev det polkagrisar, de smälter de med men inte lika fort!
O jag bodde i Gränna när jag hittade prinsen...

Lycka till!
gunnila
Antal inlägg: 106
Loggade in: 14 maj 2013
Utloggad
Skrivet 30 jul 2008 11:34
Vid Kaserntorget i Göteborg finns Belgiska Pralinboden, gick in där när jag var i Göteborg för ett par veckor sedan. Där finns jättemycket gott!
Linda&Jonnie
Antal inlägg: 18
Loggade in: 17 mar 2009
Utloggad
Skrivet 01 aug 2008 08:44
Choklad är ju alltid uppskattat!
Tyvärr kan jag inte tipsa om vart du kan köpa chokladen, men såg att du har fått endel respons.

Själv beställde vi (från www.spira-kortdesign.se) små tändsticksaskar med våra namn & datum på som våra gäster ska få på vår bröllopsdag den 15 augusti.
Vi vart super nöjda med dom. (13:-/st)
Ett litet tips till er andra!
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!