BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Presenter Starta ny tråd
01 aug 2008 09:03       3 svar    1203 klick

Extra presenter

Linda&Jonnie
Antal inlägg: 18
Loggade in: 17 mar 2009
Utloggad
Skulle vilja ha lite presenttips på vad vi kan ge till alla dom som har varit med och hjälpt till.

Vi ska ge presenter till alla gästerna, men vi vill även ge något extra till tärna, bestman, värdinnan, toastman & toastmadamme.

Har funderingar på att tillbringa en spa dag tillsammans, efter bröllopet.
Något annat tips kanske? *blush*
Muminmamman
Antal inlägg: 139
Loggade in: 02 jun 2009
Utloggad
Skrivet 01 aug 2008 21:21
Till våra bestmen (tre st) har vi gjort silveretui med deras namn på och inuti har vi lagt present kort på bio för två (som kom som plastkort som passade perfekt. Till mina tärnor har jag köpt olika saker beroende på vad som passar dem (de läser dock här så jag vågar inte skriva ut vad det är till den ena, den andra får smycken (armband och halsband) och en bok hon gillar. Vår solist i kyrkan, som är en nära vän som inte tar betalt, får handdukar och lite annat från Marimekko, finsk design till deras nya lägenhet kändes rätt. Vår dj som inte tar betalt får en flaska whiskey och sitter med på middagen (han känner brudgummen). Min mamma som sytt massa gardiner och annat får hårprodukter hon gillar (som är så dyra så hon brukar tveka på att köpa dem). Jag har också köpt två playstationspel till vår son och en Pippi-servis till hans kusin, de två ska vara näbbar. Det var nog allt, summerar jag så har vi satsat på saker som passar mottagaren istället för att alla får samma...

Tycker dock er ide är väldigt trevlig. Vart bor ni? En kryssning kan vara kul om man vill ha en dag i Helsingfors (och inte har så långt till Sthlm).
Linda&Jonnie
Antal inlägg: 18
Loggade in: 17 mar 2009
Utloggad
Skrivet 02 aug 2008 01:03
Härligt :) .
Jag blev så glad av att läsa allt som du har köpt. Vilken tid du har lagt ner.
Jag älskar när man engagerar sig lite extra. Jag ska tänka på dig, när jag går runt och letar presenter, det skall absolut bli en varsin present till var och en som passar just dom.
Stort tack! *thumbsup*
citronfjärilen
Antal inlägg: 126
Loggade in: 22 sep 2008
Utloggad
Skrivet 02 aug 2008 09:29
hejsan jag har köppt en hjärtformad nyckelring med strass stenar runt på guldfynd man kan ha ett foto i den super söt . *heart*
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!