BröllopsGuiden
05 aug 2008 13:24       3 svar    11210 klick

Brudparets tack...

Medåkersbrud
Antal inlägg: 14
Loggade in: 26 sep 2008
Utloggad
Hjälp jag försöker skriva brudparets tack till festprogrammet. Jag sitter fast, har ingen aning om vad man ska skriva. Ska man tacka var och en av dom som hjälpt till eller????? Kan ni hjälpa mig?! *blush*
SussieS
Antal inlägg: 152
Loggade in: 09 aug 2011
Utloggad
Skrivet 05 aug 2008 13:28
Så här skrev vi i början av programmet respektive i slutet av programmet:

Välkommen till bords…

Varmt välkomna till vår bröllopsfest här på Parken i Halmstad! Nu har vi blivit Fru Tägt och Herr Holmström! Vi hoppas att alla ska få en riktigt trevlig kväll tillsammans och att Ni samtidigt får chansen att lära känna en massa nya människor! Vi hoppas också att mat och dryck blir till belåtenhet, men glöm inte: Du har aldrig roligare än vad Du själv gör Dig! Niklas undrade varför vi skulle skriva ”sånt här tjafs”, och det kan man fråga sig!? Låt festen börja!

Tack för ikväll…

Tack för att Du kom och bidrog till att den här festen blev så rolig! Utan just Din medverkan hade kvällen säkerligen inte blivit densamma! Vi hoppas att Ni har haft en lika kul kväll som vi har haft!
Ni är många som har hjälpt oss med planering och förberedelser inför festen och alla delar har varit lika betydelsefulla och uppskattade av oss och därför följer vi devisen ”ingen nämnd, ingen glömd”! Ni vet vilka Ni är; ett stort tack från oss båda!

Hoppas att det här är någon hjälp eller inspiration! Lycka till!
hedlund
Antal inlägg: 3
Loggade in: 06 aug 2008
Utloggad
Skrivet 06 aug 2008 17:20
På sista sidan i vårt festhäfte har vi skrivit enligt följande:

TACK!

Vi vill rikta ett stort tack till kvällens båda toastmadames, namn och namn.

Vi vill också passa på att tacka alla som varit med och hjälpt till inför/under denna dag samt till de som kommer att städa efter denna fest.

Ett speciellt tack till brudtärnan namn och marskalken namn.

Hoppas jag kunde bidra med några tips.
Natalia
Antal inlägg: 24
Loggade in: 19 okt 2008
Utloggad
Skrivet 06 aug 2008 20:49
Hej!

Vi välkomnar så här:

Välkommen till vår bröllopsfest!

Vad roligt att du är här! Hoppas att du får en riktig trevlig, mysig, rolig och romantisk kväll. Vi vill att du ska känna dig avslappnad, äta och dricka gott, skratta mycket, prata och umgås med våra gäster och dansa tills du får ont i fötterna…

Njut och ta för dig av kvällen, för det tänker vi göra!
Brudparet

Och tackar så här:
Gracias! Tack!

För att ni är här idag och delar vår glädje!
För att ni hjälper till att göra dagen underbar och minnesvärd för oss!
Ett särskilt stort tack till alla er som har gjort denna dag möjlig! Ni är fantastiska!
Muchas, muchas gracias!

Natalia och Johannes

Sen tänkte jag hålla ett tacktal också. Det är några som ställt upp otroligt mycket och de kommer jag att nämna i talet.
Festprogrammet kommer att tryckas på måndag. Det börjar närmna sig...
Börjar bli lite nervös.
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!