BröllopsGuiden
07 aug 2008 15:49       5 svar    1523 klick

Min klänning kom idag

Vinterbröllop08
Antal inlägg: 109
Loggade in: 14 nov 2008
Utloggad
Idag fick jag hem min klänning. Jag beställde en klänning från http://www.millybridal.com, kina, och jag är hur nöjd som helt.
Har haft bra kontakt med dom från första stund och man kan följa klänningen från det att man gör beställingen tills det att man fått hem den. Tog ca 2 mån att få den, den var sen men jag bryr mig inte då vi gifter oss först i november. Men det får man ju tänka på när man beställer, att vara ute i god tid.

Har ni några frågor är det bara att höra av er!

Lycklig blivande brud :)
litenElin
Antal inlägg: 422
Loggade in: 03 sep 2011
Utloggad
Skrivet 07 aug 2008 17:34
Åhhh så spännande!! Jag och min tärna ska ju också beställa därifrån! Satt den som du ville? Beställde du efter dina mått? Vilken klänning är det? Ååhhh jag vill också beställa min nu, men vi har bestämt att vänta till dec/jan eftersom jag tränar så hårt nu så min kropp förmodligen kommer att förändras endel...

Är otroligt avudsjuk på dig! ;) OCH glad att du är nöjd!!
Vinterbröllop08
Utloggad
Skrivet 08 aug 2008 07:24
Jag beställde Dynasty, Maggie Sottero kopia. Ang storleken så tog jag standard size i en så nära st som min egen som möjligt. Inte testat den än då jag går på diet men om 1 mån så. Just nu är den lite liten. Annars är jag kanonnöjd med klänningen, mycket finare än man kan tro och hoppas på.

Vad ska du beställa för klänning då?
litenElin
Utloggad
Skrivet 08 aug 2008 08:31
Jag kommer beställa från foto- Sirina från Maggie Sottero!!
Såå vacker tycker jag!
Vinterbröllop08
Utloggad
Skrivet 08 aug 2008 09:02
Å den var ju kanonfin :)

Tyckte det var så himla svårt att veta vad man ville ha. Jag visste dock att jag ville ha annorlunda axelband på min, inte halterneck el tub, och på den vägen är det :)
litenElin
Utloggad
Skrivet 08 aug 2008 15:30
Och jag fann min genom att jag provat några och fallit för tuben- men inte den raka varianten.. Sen bara ÄLSKAR jag att det är draperat fram..

Ska bli sååå spännande att beställa och få hem den!!
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!