BröllopsGuiden
02 sep 2008 20:17       5 svar    2113 klick

ledsen..

Mia090801
Antal inlägg: 9
Loggade in: 30 jul 2009
Utloggad
igår den 1a hade vi vår första förlovningsdag.. jag gjorde mig till lite o köpte blommor o ett gulligt kort, gjorde scones o te som vi skulle ha när han slutat sent på kvällen.. när han kommer hem förstår jag att han hade GLÖMT!!!!! han mådde jättedåligt o ja va jätteledsen... han vill gottgöra men hur?? kan aldrig förstå..
charlotte.dahlstrom
Antal inlägg: 158
Loggade in: 22 feb 2010
Utloggad
Skrivet 03 sep 2008 09:56
Känner igen det där... Han har aldrig glömt en årsdag men däremot kommer han inte ihåg vad varken han själv eller jag ska göra samma dag om jag inte påminner honom... Tror att det är ganska vanligt! Du får väl försöka tänka att varje dag är er dag och så gör ni en mysig kväll igen lite längre fram.
Egentligen så är ju de här enstaka datumen man firar inte hälften så mycket värda som alla andra dagar man kan fira sin kärlek!!
*heart*
Mia090801
Antal inlägg: 9
Loggade in: 30 jul 2009
Utloggad
Skrivet 03 sep 2008 15:10
Vilket härligt svar!!! Ska ta det till mig *lovest* Klkart varje dag är vår, han e ju det bästa som hänt mig!! En stor stor kram till dig som fick mig att må så mkt bättre! *hug*
semiramis
Antal inlägg: 68
Loggade in: 23 jan 2009
Utloggad
Skrivet 05 sep 2008 11:57
*ler* min man har kommit ihåg vår bröllopsdag en gång, ingen förlovningsdag och första gången glömde han även bröllopsdagen ..efter ett år som gift. Jag tyckte det var lite synd i början, men allvarligt talat så tänker jag så här att det viktigaste är att han älskar mig... VARJE dag. Vad spelar det för roll egentligen om han är lite glömsk? För min del kan det kvitta om jag märker att han lägger märke till vad jag önskar mig och kan köpa det ibland eller om jag ser att han verkligen bryr sig om mig på andra sätt och stöttar mig. Det är ju det ett förhållande går ut på :o)
Mrs Puffran
Antal inlägg: 12
Loggade in: 10 jun 2009
Utloggad
Skrivet 10 sep 2008 20:10
Jag tror att vi kvinns har en förmåga att bygga up förhoppningar och romantisera sånt här tyvärr. Vi vill ha Hollywood.... Min gubbe kom hem med en lite söt bukett på ettårs-dagen efter att han totalt glömt den och ätit blodpudding hemma hos pappa. Så därstod jag med mina tända ljus och min planerade middag som inte blev av. Visst svider det men som tidigare talare; varenda dag är vår dag! *heart*
:D
Salor
Antal inlägg: 6
Loggade in: 04 sep 2023
Utloggad
Skrivet 16 sep 2023 23:39

Åh, vad tråkigt att höra att din första förlovningsdag inte blev som du hade hoppats. Det är tydligt att han känner sig dålig över att ha glömt det. Kanske kan ni planera en liten överraskning tillsammans för att fira er första förlovningsdag på ett senare tillfälle? Det handlar om att visa att ni båda värdesätter ert förhållande och era speciella dagar.

Monkey Mart

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!