BröllopsGuiden
07 sep 2008 22:53       3 svar    1171 klick

Skoletande!

Divine78
Antal inlägg: 1
Loggade in: 07 okt 2008
Utloggad
Jag skall gifta mig under ganska enkla förhållanden (inte i kyrkan). Klänningen jag skall ha är ljusbeige. Funderar på vad jag skall ha för färg på skorna. Någon som har råd och tips?
Förmodligen kommer jag ha nå vitt/djuprött,vinrött i blomväg.
Tösabiten
Antal inlägg: 61
Loggade in: 12 mar 2009
Utloggad
Skrivet 08 sep 2008 11:38
Jag skulle föreslå ett par skor i samma färg som blommorna eller nåt liknande. Jag hade en beigeaktig klänning, lila blommor (se bildgalleriet) och lila skor. Det är ju smart att köpa ett par skor som man kan använda även vid senare tillfällen och det vet jag att jag kommer att göra med mina. Klänningen jag hade kommer jag att använda som fin sommarklänning sen vilket var min tanke från början när jag köpte den.
Lycka till med val av skor!
Kom i håg att köpa bekväma skor, man kommer nämligen inte ur dom förrän väldans sent på kvällen ;-)

Kram från fru Elming
Natalia
Antal inlägg: 24
Loggade in: 19 okt 2008
Utloggad
Skrivet 08 sep 2008 22:15
Hej!

När jag skulle köpa mina skor fick jag rådet att inte skorna ska vara ljusare en klänningen. Det kan få klänningen att se smutsig ut. Vet inte om det gäller beiga klänningar, men värt att tänka på kanske. Jag tror att det kan bli snyggt med beiga skor, eller bruna. Bra idé också om det är samma färg som blommorna.

Good luck!
jessicamogren
Antal inlägg: 38
Loggade in: 26 okt 2009
Utloggad
Skrivet 25 sep 2008 22:52
Jag köpte ett par creme färgade skor på skorett nu i veckan. den har en lagom högklack och en t-slejf. (eller hur det stavas) Lite 20-tal över skorna. de fanns i flera olika färger och kostade bara 450 kr. helt okej pengar om man känner att man inte vill använda dem igen...
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!