BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Mässor Starta ny tråd
25 sep 2008 14:54       5 svar    15338 klick

Mässa i Stockholm

skrållan
Antal inlägg: 46
Loggade in: 09 mar 2014
Utloggad
Hej på er!
Är det någon som vet om det är någon mässa på gång i Stockholm med omnejd? Skulle så gärna vilja gå på någon mässa i höst, men har inte hittat någon. Någon som har nåt tips?
BG
Antal inlägg: 48
Loggade in: 19 okt 2010
Utloggad
Skrivet 25 sep 2008 15:02
Hej skrållan!
Du kanske har kollat in på vår flik "mässor" men där finns det iallafall en liten mässa på Bernzons blomsterhandel i Stockholm som har med bröllop att göra :) BröllopsGuiden kommer vara där. Sedan är det nog mest i januari det börjar dra igång med mässor..
LJo
Antal inlägg: 200
Loggade in: 22 jul 2010
Utloggad
Skrivet 28 sep 2008 22:36
länken till grands mässa är ju från mässan i våras... men dom kanske har en ny i jan 2009??
Annars har som sagt Bernzons blommor en liten mässa i slutet på okt. mer info på deras hemsida: www.bernzonsblommor.se
jag beställde själv min bukett därifrån den var underbar.
skrållan
Antal inlägg: 46
Loggade in: 09 mar 2014
Utloggad
Skrivet 29 sep 2008 14:16
Tack tjejer! Hittade också en mässa i Norrköping i slutet av oktober som jag skall gå på. Januari är så långt fram! Behöver få lite inspiration NU! Berntzons låter också kul. LJo: betalade du för separat konsultation på Berntzons? Jag tycker de verkar så bra men drog öronen åt mig när man skulle boka konsultation för om det var 200-250 kr förutom kostnaden på 2000 ca för en bukett i hållare.... Eller drog de av kostnaden för konsultationen?
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!