BröllopsGuiden
23 okt 2008 11:21       3 svar    1847 klick

Korthårig!

Mia090801
Antal inlägg: 9
Loggade in: 30 jul 2009
Utloggad
Jag har under nästan hela mitt liv haft långt hår.. De sista 3 1/2 åren har jag haft kort o trivs väldigt bra idet.. Men hur sjutton ska man göra det där lilla extra när man ska gifta sig?? Vill ju inte låta det växa bara för en enda dag! *ermm*
Clara2009
Antal inlägg: 48
Loggade in: 20 feb 2010
Utloggad
Skrivet 26 okt 2008 00:29
Hej,

Du kan ju göra fina frisyrer med kort hår också. Det beror på vad du gillar. Du kan välja med att ha tiara eller slöja med det. Du kan ha olika pärlor. Finns många varianter. Eller blommor i håret. Annars kan du ha löshår som sätts dit bara för en kväll och då kan du välja med att ha det uppsatt eller utsläppt. Som sagt det finns mycket du kan göra. Jag föreslår att du går till en frisör som kan hjälpa dig att välja och prova dig fram. Surfa lite på nätet också, där kan du hitta mycket. Lycka till med allt. :)
gunsan77
Antal inlägg: 9
Loggade in: 31 jan 2010
Utloggad
Skrivet 26 okt 2008 09:10
Hej! Var på bröllops mässa nyligen. Den finast bruden var kort hårig. Min blivande tyckter att jag ska bli mörhårig å klippa mej kort.
Vet inte om jag vågar.Du hittar säkert på något snyggt.
karsmeds
Antal inlägg: 4
Loggade in: 02 dec 2008
Utloggad
Skrivet 26 okt 2008 11:03
Hej, jag har kort, självlockigt hår och hade oxå "bekymmer" om min bröllopsfrisyr.
Gifte mig i augusti och blev faktiskt jättenöjd med min frisyr, hade bara en pärltiara i håret.
Har några bilder från vårat bröllop i mitt bildgalleri om du vill titta.
Lycka till med alla bestyr!! *hug*
"Karsmeds"
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!