BröllopsGuiden
09 nov 2008 18:09       2 svar    983 klick

klänning

balder_316
Antal inlägg: 9
Loggade in: 01 feb 2009
Utloggad
Hej.
Någon som vet var vi kan hitta en fin enkel bröllopsklänning, vi ska nämligen gifta oss utomlands på en sandstrand. tips någon???
Tack
Fru K
Antal inlägg: 24
Loggade in: 07 jan 2009
Utloggad
Skrivet 10 nov 2008 20:35
Har också letat efter en enklare klänning men det är verkligen svårt! Du kanske är ute i lite bättre tid än mig och hinner beställa. Jag har googlat på beachweddings och hittade en massa bilder på folk som gift sig på stranden. Utgick lite från det som inspiration till vad jag själv ville ha. Om man hittar något där som man gillar kan man alltid beställa en klänning uppsydd efter fotot.

Själv köpte jag tillslut en klänning på hemmaplan. Jag testade både "vanliga" brudklänningar men även tärnklänningar. Tärnklänningarna är oftast lite enklare och går att få i vitt om man gärna vill ha det. Jag föll för några klänningar på den här hemsidan: www.brudofest.se
Kolla exempelvis in en klänning under brudklänningar (tyvärr inget namn), femte raden uppifrån på höger sida, pris 2995:-. Den är verkligen superfin och ser lite "luftig" ut! Ägaren har tyvärr inte så mycket på lager utan skulle isåfall ta hem den klänning jag ville ha. Jag ville gärna prova innan jag bestämde mig för något så jag valde en annan butik istället (www.bridaloutlet.se).
jessicamogren
Antal inlägg: 38
Loggade in: 26 okt 2009
Utloggad
Skrivet 11 nov 2008 17:07
Jag har hittat en ny hobby och det är att kolla på Ebay i USA, det finn shur mycket klänningar och bröllopssaker som helst. och priserna är helt otroliga! Så ett tips är att kolla efter klänning där. många har omgående leverans!

Lycka till!
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!