Skrivet 26 mar 2011 21:40
hej
vår topp ligger på 200 000 men jag ser ingen annledning till att annvända alla pengarna. nästan alla i min och hans familj jagar så jag tänkte vildsvin till mat. då vi ska ha ett midsommartema så blir det grillning med såser, grönsaker och röror. haha det kommer bli det klassiska att männen grillar och dricker öl och kvinnorna hackar sallad och dricker vin.
vi kommer bjuda ca 70 gäster och räknar mat för ca 5000 (förrätt om vi ska ha det och huvudrätt)
tårta har jag inte kollat upp än.
varken han eller jag är designerfreaks så bådas kläder kommer gå under 5000.tärnornas kanske på 2000 sammanlagt.
det kommer läggas en del på mitt hår då jag har kort och kommer sätta in slingor och färga.
fotograf har vi tänkt oss att våra varsina systrar ska agera som, alkohol från tyskland, låna dukar, tallrikar, stolar, bord, ljusstakar från familj och vänner då jag gillar att ha det lite bondaktigt med udda saker och fattigmanssilver.festen kommer vi ha i en lada som vi lövar. dock kanske måste vi hyra nåt så det blir lite värme på kvällen.
min storebror spelar i band så han kan fixa en bra deal.
då vi kommer önska oss bidrag till bröllopsresan hoppas vi att vi får ihop det mesta till den..
det som kommer bli dyrast är nog min ring för jag har en fix ide att ha hans månadsten (safir) istället för diamanter. tycker det är lite romantiskt. så kanske en 40 000 grovt räknat.