Hejsan!
Någon som har ett tips på morgongåva till mannen? Han använder inte smycken och helst ska det inte vara för dyrt. Men ändå vill man ju ge bort ett minne...
Dalabruden
Antal inlägg: 45
Loggade in: 18 nov 2009
Utloggad
Skrivet 05 feb 2009 00:23
Många tar ju vackra foton av sig själva och ger som morgongåva i en fotobok eller inramat men är kanske lite lite med tid för dej att fixa det nu! e ju dessutom lite dyrt om man ska ta bilderna hos fotograf men du kanske känner någon som är duktig på att fota!? att framkalla och rama in e ju snabbt fixat!
Det beror ju så mycket på hur din kille är som person! Jag kan tänka mej allt från att skänka presentkort på en tattuering till att göra en själv som symbol av kärlek, eller en upplevelsegrej ni kan göra tillsammans (visserligen inget minne man kan ta på och plocka fram men ett värdefullt minne!) tex schyssta matchbiljetter till hans favvorlag, spa-weekend, luftballongtur, eller någon pryl typ espressomaskin om han älskar kaffe eller lyxiga whiskeyglas om han älskar whiskey. Eller något som sätter guldkant på bröllopsresan tex en lyxig neccesär med roliga tillbehör, ett par dyra solglasögon om ni ska till solen... Tja det var nog allt vad jag kunde komma på nu. Min kille gillar bling så får bli ett smycke till honom:) Hoppas du kommer på nåt bra! Viktigast e ju egentligen att det är något personligt vad det sedan sen är spelar ju mindre roll...