BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Brudgummen Starta ny tråd
04 feb 2009 23:32       7 svar    18978 klick

Morgongåva till mannen

Valentinebride09
Antal inlägg: 81
Loggade in: 19 dec 2010
Utloggad
Hejsan!
Någon som har ett tips på morgongåva till mannen? Han använder inte smycken och helst ska det inte vara för dyrt. Men ändå vill man ju ge bort ett minne...

Jättesvårt!
Dalabruden
Antal inlägg: 45
Loggade in: 18 nov 2009
Utloggad
Skrivet 05 feb 2009 00:23
Många tar ju vackra foton av sig själva och ger som morgongåva i en fotobok eller inramat men är kanske lite lite med tid för dej att fixa det nu! e ju dessutom lite dyrt om man ska ta bilderna hos fotograf men du kanske känner någon som är duktig på att fota!? att framkalla och rama in e ju snabbt fixat!
Det beror ju så mycket på hur din kille är som person! Jag kan tänka mej allt från att skänka presentkort på en tattuering till att göra en själv som symbol av kärlek, eller en upplevelsegrej ni kan göra tillsammans (visserligen inget minne man kan ta på och plocka fram men ett värdefullt minne!) tex schyssta matchbiljetter till hans favvorlag, spa-weekend, luftballongtur, eller någon pryl typ espressomaskin om han älskar kaffe eller lyxiga whiskeyglas om han älskar whiskey. Eller något som sätter guldkant på bröllopsresan tex en lyxig neccesär med roliga tillbehör, ett par dyra solglasögon om ni ska till solen... Tja det var nog allt vad jag kunde komma på nu. Min kille gillar bling så får bli ett smycke till honom:) Hoppas du kommer på nåt bra! Viktigast e ju egentligen att det är något personligt vad det sedan sen är spelar ju mindre roll...
litenElin
Antal inlägg: 422
Loggade in: 03 sep 2011
Utloggad
Skrivet 05 feb 2009 06:43
Beror ju som sagt helt och hållet på vad för slags karl han är.
Bilder OCH tatuering kommer det att bli för mig, min fotograf kommer nästan inte ta något alls för att fota det, så kan hon använda bilderna i sin portfolio!

Och han har redan en tatuering som blev totalt misslyckad för sisådär 7-8 år sedan. Den ska han få göra om hade jag tänkt...
(Vad häftigt det skulle vara om man skulle åka till staterna på bröllopsresa, och sen gå in på Miami Ink butiken "love and hate"..!!!!
LJo
Antal inlägg: 200
Loggade in: 22 jul 2010
Utloggad
Skrivet 15 feb 2009 20:00
Min man fick ett album med fina bilder på mig fotade av 2 superduktiga tjejer. www.linaochlinda.com
Att få bli tatuerad hos Miami Ink hade nog varit en dröm för min man, tyvärr är det ju sååååå dyrt där och dom har bara drop in.
Puffa
Antal inlägg: 1
Loggade in: 18 apr 2009
Utloggad
Skrivet 18 apr 2009 09:32
Jag vet att det tjatas om det, men fina bilder i underkläder/secret box! Jag gav det till min blivande på hans 30 årsdag i höstas och han tyckte jättemycket om dem. Jag trodde att det skulle kännas obehagligt/pinsamt att ta dem, men det var superkul *thumbsup* Se det även som något för dig själv att ha och se tillbaka på, för en bra fotograf tar fram det vackra i dig och du kommer själv att se det! Om ni tvekar så våga, för det är sååå värt det :)
sotskrutten
Antal inlägg: 8
Loggade in: 01 jul 2009
Utloggad
Skrivet 17 maj 2009 22:27
manchettknappar kan vara uppskattat. Dessutom finns det en rad olika varianter så man kan ändå vara personlig
millan_milano
Antal inlägg: 18
Loggade in: 22 mar 2013
Utloggad
Skrivet 03 jan 2012 16:28

Det finns en tjej som gör tavlor, alltid enbart ett ex av varje tavla. Så ingen kan ha en likadan tavla hemma...

Jag funderar på att be henne skriva ner en text från en låt på en tavla....som betyder mkt för både mig och min blivande....

Kanske ett tips... Jenny Svärd heter hon...

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!