BröllopsGuiden
20 feb 2009 22:41       11 svar    2182 klick

Drömresan?

Omröstningen är slut ( dagar kvar)
charlotte.dahlstrom
Antal inlägg: 158
Loggade in: 22 feb 2010
Utloggad
Vi har diskuterat fram och tillbaka vart vi skulle vilja åka och just ni ligger vingårdsresa till Californien högst i kurs men det ändras säkert ;)
Så vart skulle NI helst åka och varför?
Ger några alternativ, motivera gärna...
Alternativ Resultat
Klicka för större bild Paradisö lite avskilt (värme) 100% (14)
Klicka för större bild Vinterresa (snö) 100% (14)
Klicka för större bild Storstad 100% (14)
Klicka för större bild Inom Sverige 100% (14)
Klicka för större bild Annat (eget) 100% (14)
elinoian
Antal inlägg: 18
Loggade in: 04 jul 2009
Utloggad
Skrivet 20 feb 2009 22:55
Jag tror att det blir Brasilien för vår del.. ingen av oss har varit i sydamerika innan, och det vore skitkul att se! eller en vecka cuba, en vecka brasilien.. :)
SussieS
Antal inlägg: 152
Loggade in: 09 aug 2011
Utloggad
Skrivet 20 feb 2009 23:13
Så här i efterhand så hade jag valt en storstad, men en bättre motivering får du läsa om i min blogg när jag orkar lägga upp ett litet referat från vår bröllopsresa. Förhoppningsvis gör jag det i helgen.
Dalabruden
Antal inlägg: 45
Loggade in: 18 nov 2009
Utloggad
Skrivet 21 feb 2009 08:48
Storstad vid kusten är det ideala för mej och min kille! Vi är rastlösa själar båda två, att ligga och glassa på en strand klarar vi inte av mer än någon dag! så en storstad vid kusten där man kan kombinera en dag på stranden med massa storstadsupplevelser såsom shopping, museum, teater mm är det perfekta för oss:) Vi ska bara resa iväg på en miniresa i anslutning till bröllopet på grund av vår älskade dotter och funderar då på Lissabon. Men längre fram blir det förhoppningsvis en längre resa och då ligger USA högt på min killes lista! en rundresa vore ju nice från öst- till västkust eller nåt. Och er idë om Kalifornien låter ju fantastiskt trevlig!:)
Carina3
Antal inlägg: 11
Loggade in: 17 dec 2009
Utloggad
Skrivet 26 feb 2009 11:51
Vi har bokat en resa til grekland och ön Skiatos! Ser verkligen fram emot det! men strand och massor med utflykter! =O)
johanna02
Antal inlägg: 38
Loggade in: 18 maj 2009
Utloggad
Skrivet 03 mar 2009 20:20
Jag skulle vilja åka till scottland och bo på ett gamalt slott helst som det spökar på, sen resa runt lite med bil och se på sevärdigheter:) Men har inte hittat nån resebyrå som säljer några sådana resor..??

Kram
Clara2009
Antal inlägg: 48
Loggade in: 20 feb 2010
Utloggad
Skrivet 08 mar 2009 03:59
Jag ÄLSKAR sol och bad! Hihih men gärna lite utflykter och upplevelser. Vi var 2 veckor på Dominikanska med all inclusive och det blev för långtråkigt. Thailand var underbart. Jag skulle gärna åka till sydamerika, Mauritsius, Tokyo, Astralien eller ngt sånt.
Valentinebride09
Antal inlägg: 81
Loggade in: 19 dec 2010
Utloggad
Skrivet 08 mar 2009 14:46
Jag tyckte vingårdsresan lät häftig o annorlunda! Vi åkte ju till Rom vilket var helt ok, blir också lite rastlös av att bara ligga på stranden. Känns som man har gjort det redan. Såhär i efterhand kan jag ångra lite att vi inte åkte på en lyxig skidresa i Schweiz men med tanke på att vi skulle åka i sportlovstider så hade det blivit på tok för dyrt då vi dessutom var lite sent ute med bokningen.
Vindelälva
Antal inlägg: 30
Loggade in: 11 apr 2009
Utloggad
Skrivet 17 mar 2009 11:38
vi funderar på att åka till Ecuador och Galapagos öarna i två veckor. Min blivande har varit till Sydamerika förr och jag vill gärna se Galapagos öarna så vi tycket det var en bra kombination. Eventuellt så lägger vi till tre nätter på nån av de mindre karabiiska öarna
veronica happy
Antal inlägg: 3
Loggade in: 28 okt 2009
Utloggad
Skrivet 12 maj 2009 07:38
vår bröllopsresa går till cooköarna i söderhavet :) helt underbart fint... gå in å kika på travelbeyond.se tror jag :) kram
Forsbergs
Antal inlägg: 1
Loggade in: 20 jun 2010
Utloggad
Skrivet 27 jun 2009 16:46
Vi kommer gifta oss 21 augusti 2010. Vi funderar på att åka bort under julen 2010 och fira jul i New York för att efter åka över till västkusten för att få lite sol och bad men samtidigt mycket med sevärdigheter.
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!