BröllopsGuiden
18 maj 2009 13:51       5 svar    3183 klick

Bandlösa behån Uniquebra?

lina_ahreen@hotmail.com
Antal inlägg: 8
Loggade in: 18 maj 2009
Utloggad
Köpte en Uniquebra silikon strl C på www.uniqubra.se som så många snackar om och jag blev faktiskt jätteöverraskad, den ger snygga bröst men jag funderarr även på att beställa ligt/tyg modellen, någon som prövat just den modellen?

den kostar ändå typ 400 spänn så jag vill inte chansa :( men vill inte heller slänga pengar på de där billigare kopiorna som flera skriver skit om ...

kram Lina

Lovisa
Antal inlägg: 233
Loggade in: 04 maj 2020
Utloggad
Skrivet 18 maj 2009 15:05
Jag har också en i silikon, perfekt när man inte vill ha synliga axelband. Tyvärr vet jag inte hur tygsorten är, det borde ju inte vara någon skillnad förutom att det är yttertyg?
missy
Antal inlägg: 13
Loggade in: 19 maj 2009
Utloggad
Skrivet 18 maj 2009 15:16
hej Lina.. jag har också Silikon modellen i Uniquebra och är helt supernöjd alltså, jag använder den varje dag för brösten blir ju skitsnygga, hi hi ... tyvärr har jag inte provat tyg modellen i Uniquebra utan köpte en billigare kopia när jag spontanshoppade på Twilfit = gjorde bort mig totalt för klistret släppte så det köpet var helt värdelöst, redan slängt den kopian ...

Sååå till nästa lön blir det absolut en äkta Uniquebra textil så ja återkommer när jag prövat... om du nu inte redan hunnit köpa en ;)

må så gott, Missy
silverpingla
Antal inlägg: 165
Loggade in: 06 jul 2009
Utloggad
Skrivet 21 maj 2009 11:53
har en kompis som har små tuttar och hennes bara lossnar- dock så tror jag inte att hon har orgiginalet. Tror nu att den riktiga UNICEBRA sitter även på dom med a-kupa?
Veronica och Emils Bröllop
Antal inlägg: 18
Loggade in: 06 okt 2010
Utloggad
Skrivet 07 sep 2009 22:10
Jag ha en också med silikon, tycker att jag får "dubbel" tuttar av den när man tittar i sidan. Annars fram till så är den ju fin och forma dom fina. :) Är det någon annan som ha råkat ut för det? Jag ha st A.
SussieS
Antal inlägg: 152
Loggade in: 09 aug 2011
Utloggad
Skrivet 08 sep 2009 21:57
Jag har också problem med "dubbeltuttar" från sidan, men frågan är om man inte har en storlek för liten då? Annars är jag nöjd med med den, men jag rekommenderar inte att cykla med den på, jäklar vad tuttarna guppar! ;-)
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!