BröllopsGuiden
30 jun 2009 09:37       10 svar    3205 klick

tips från nybliven brud!

jennilinda
Antal inlägg: 13
Loggade in: 01 aug 2009
Utloggad
hej alla blivande brudar! jag gifte mig för ett par veckor sedan och tänkte bara tipsa om att gå och fixa naglarna innan ni gifter er! jag gjorde förlängningar med vita toppar och kände mig hur fin som helst (känner mig fortfarande fast de börjar "gå sönder" nu...). Tänk på att alla vill se på ringen och då kan du hålla fram en vacker hand!
asa.eriksson
Antal inlägg: 9
Loggade in: 16 aug 2010
Utloggad
Skrivet 28 jun 2010 11:37
Det har jag bokat tid för, och det är där jag har tänkt på ramsan något blått.
Jag gifter mig snart på en lördag och fredagen innan, så är det tid för naglarna.

En nagel växer fort så gör dem ej för tidigt.
Midsommar2012
Antal inlägg: 2
Loggade in: 09 aug 2011
Utloggad
Skrivet 09 aug 2011 21:13

Så olika och mycket beroende på vad man ska göra! Kolla in olika hemsidor och salonger runt där du bor. Dom flesta som är riktigt seriösa brukar ha hemsidor eller bloggar där man kan kolla, kan vara stor skillnad på utseende och kvalitet!

mamma_85
Antal inlägg: 44
Loggade in: 22 jan 2012
Utloggad
Skrivet 10 aug 2011 15:00

jag fixade min igår, gifter mig på lördag. De är ursnygga! =)

förlängningar med vit fransk manikyr och med nail printing med rosa hjärtan på vänstra handens ringfionger. Känner mig jättefin! =) För mig kostade kalaset 1030kr.

mamma_85
Antal inlägg: 44
Loggade in: 22 jan 2012
Utloggad
Skrivet 10 aug 2011 15:03

glömde.. i det priset ingick också mandelolja, nagelborste och en nagelfil.. så själva naglarna kostade nog ca 800kr.

Evidence
Antal inlägg: 5
Loggade in: 14 maj 2012
Utloggad
Skrivet 16 aug 2011 11:20

En vacker manikyrerad hand får vem som helst att känna sig som en miljon kronor. Jag har själv gått hos en nagelteknolog i Mölndal i snart ett år och jag blev beroende.

Unna er definitivt något sådant till er stora dag, jag betalade 700:- för nageltippar (jag hade korta naglar innan), förstärkning och lackning hos henne. Varje återbesök kostar mig 400:-, var fjärde vecka ungefär. Det är en vardagslyx jag kommer att fortsätta med.

Flygaren
Antal inlägg: 16
Loggade in: 18 jul 2011
Utloggad
Skrivet 22 aug 2011 17:54

Jag tycker verkligen att det är värt att fixa naglarna inför bröllopet. Men testa ingen färg du inte provat förut eller mycket längre än du är van vid då jag tycker det kan få de egna händerna att kännas alien. Och gör det helst inte tidigare än dagen innan. Naglar börjar se gamla ut fort!

sweety
Antal inlägg: 5
Loggade in: 23 maj 2015
Utloggad
Skrivet 29 dec 2011 21:37

Ett annat hett tips är ögonfransförlängning! Jag gjorde det hos en tjej Jenny i Göteborg, studiojsweden.blogspot.com och det blir helt fantastiskt och ser så naturligt ut! Sen behövs det inte mkt smink för att man ska se magisk ut!

JesFre
Antal inlägg: 32
Loggade in: 29 maj 2015
Utloggad
Skrivet 31 dec 2011 11:24
sweety SKREV DEN 29 dec 2011 21:37 FÖLJANDE:

Ett annat hett tips är ögonfransförlängning! Jag gjorde det hos en tjej Jenny i Göteborg, studiojsweden.blogspot.com och det blir helt fantastiskt och ser så naturligt ut! Sen behövs det inte mkt smink för att man ska se magisk ut!

Vad kostade det ätt göra fransförlängning? För en som är ljus även på ögonfransarna så låter detta som en bra idé Smile

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!