BröllopsGuiden
10 jan 2007 17:57       6 svar    1910 klick

Brudklänning

saga
Antal inlägg: 11
Loggade in: 07 jun 2007
Utloggad
Igår var jag och provade brudklänning för första gången, hittade en som jag gillade. Idag har jag varit inne på internet och hittat en jättefin klänning som man kan beställa från kina. Är det någon som har beställt så någon gång? Är det ok eller är det dålig kvalite, vad motsvarar 42eller 44 i motsvarnde storlekar 10, 12 osv.
JennieJohansson
Antal inlägg: 164
Loggade in: 16 jul 2010
Utloggad
Skrivet 15 jan 2007 20:34
Jag bara väntar på att min klänning ska komma hem... Har hört andra som blivit nöjda. Men ta en firma där man kan ge sina egna mått som de syr ifrån.

http:\www.millybridal.com

Lycka till.
HannaKristina
Antal inlägg: 53
Loggade in: 26 jun 2009
Utloggad
Skrivet 17 jan 2007 15:24
Hej Jenny!

Kollade på Milly sidan, verkar ju bra och många fina klänningar. Kan inte du berätta hur det gick när du får din klänning, så kanske jag törs beställa därifrån?
Hanna
JennieJohansson
Utloggad
Skrivet 17 jan 2007 19:00
japp, det kan jag göra.

Dem är jätte sega på att svara på mail, det är det enda jag hittils tycker är jobbigt.

Förresten kolla http://www.kanacca.com/ .
Vet ingen som beställt därifrån, men det finns masssssor av klänningar och så är det gratis frakt. :)

/Jennie
HannaKristina
Antal inlägg: 53
Loggade in: 26 jun 2009
Utloggad
Skrivet 19 jan 2007 13:41
Hej,
hittade mycket snygga klänningar på kanacca också men deras sida var inte lika lättmanövrerad och verkade inte lika seriöst, men svårt att veta innan man beställt.
Ser fram emot att höra om din klänning.
Hanna
JennieJohansson
Utloggad
Skrivet 27 jan 2007 10:47
Bröllopsklänningen kom igår, tärnklänningen kommer tydligen senare.

Helt otroligt underbar var den! Är jätte nöjd. Den var lite stor men det beror att jag gått ner i vikt.

Broderierna var jätte vackra och det är verkligen bra kvalité. Jag kan verkligen rekommendera dem. Men man bör vara ute i god tid. Så att det finns tid för ev. förändringar och ifall leveransen blir försenad.

Men tänk på att klänningar man beställer därifrån kommer inte i någon "garderob" och att dem behöver strykas.

Lycka till.
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!