BröllopsGuiden
21 sep 2009 20:57       4 svar    4727 klick

VARNING för Ann's fest och bröllopsklänningar

Vildvittran
Antal inlägg: 1
Loggade in: 22 sep 2009
Utloggad
Hej,
vill varna för att handla på Anns fest och brudklänningar. Jag beställde en klänning och betalade handpenning den 14:e juni för mitt bröllop den 9/9-09. Klänningen kom aldrig trots upprepade mail och samtal till dem. De svarade på mail ibland och under hela tiden lovade de att klänningen skulle komma. Det gjorde den inte inom de 4-12 veckor som angavs. De som driver siten har flera ärenden hos kronofogden och jag har skickat in en polisanmälan om nätbedrägeri. Alla som har drabbats av dessa skojare ta tag i saken och anmäl! De ska inte få förstöra dagen för andra. Om igen: VARNING för Ann's fest och bröllopsklänningar. Samma människor ligger bakom www.brudix.se samt Linneinvestment.com. De levererar inte klänningen i tid och de bryr sig inte om att er högtidsdag blir förstörd. Dessa människor har ingen skam i kroppen!
lingonros
Antal inlägg: 16
Loggade in: 18 jun 2010
Utloggad
Skrivet 11 okt 2009 12:57
Åhh, vad tråkigt för dig. Ett stort tack för att du varnar så att inte fler råkar illa ut.
Madde
Antal inlägg: 21
Loggade in: 17 aug 2010
Utloggad
Skrivet 28 nov 2009 19:16
Oj. tack för att du berättade det...Var inne på att beställa en klänning där ifrån men det kommer jag inte göra nu...
GURLIE.AME
Antal inlägg: 2
Loggade in: 22 jan 2010
Utloggad
Skrivet 15 jan 2010 10:31
HEJ!! SYND ATT JAG INTE LÄSTE DETTA INNAN.... JAG BESTÄLLDE EN BRUDKLÄNNING I SEPT-09 OCH SENARE KOM EN RÄKNING PÅ ATT BETALA HANDPENNING VILKET JAG IFRÅGASATTE ATT BETALA FÖR NÅGOT JAG INTE FÅTT ,MEN DE SA ATT ALLT VAR I SIN ORDNING OCH ATT KLÄNNINGEN HÖLL PÅ ATT SYS UPP.
VI SKULLE GIFT OSS 19 DEC-09 HAR VARKEN FÅTT SVAR PÅ MEJL ELLER FÅTT NÅGON KLÄNNING!! HUR KAN FÖRETAG LYCKAS HÅLLA PÅ MED SÅDAN HÄR SKIT SÅ LÄNGE UTAN ATT FÅ ETT STOP!!!!
BESTÄLL INGET FRÅN DETTA FÖRETAG!!! BESVIKEN!
kaaaaarin
Antal inlägg: 1
Loggade in: 25 apr 2010
Utloggad
Skrivet 25 apr 2010 11:57
jag kan inte nog backa upp denna VARNING! Jag beställde min balklänning där (måttsydd) i januari till balen i juni 2009. jag betalade in en handpenning på 1600 (ganska mkt för en fattig student..) och sen var det samma visa för mig. de få gånger jag faktiskt fick tag på dem så sa de att allt var i sin ordning och att klänningen skulle skickas.

Så kom klänningen 1 dag innan balen. Klänningen jag hade beställt skulle vara efter mina mått och svart. Klänningen som kom var gjord för en 2 meter lång människa utan bröst och den var RÖD. dessutom hade den fläckar och gräs på sig?...
(En annan varningsklocka var att paketet skickades med jättemånga vanliga 6-kronorsfrimärken. ett seriöst företag som dagligen skickar varor borde väl ha någon annan lösning?..)

Ni kan ju tänka er hur ledsen jag blev.. inte nog med att jag inte skulle ha råd med en ny klänning, men hur skulle jag kunna hitta en? allt var ju typ slut.

Min mamma fick komma hem från jobbet och sen åkte vi runt hela dagen. Tillslut hittade vi en klänning (ironiskt nog röd) men där gick 3000 till.(som min mamma fick lägga ut)

Har polisanmält men aldrig fått tag på Anns FBK och därmed inte sett mina pengar eller den rätta klänningen.

Den förfäran att en stor dag man sett fram emot är helt förstörd önskar jag ingen så AKTA ER för anns fest- och bröllopsklänningar!!

Lycka till =)
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!