BröllopsGuiden
31 mar 2010 14:30       2 svar    7986 klick

Bussbolag & priser

Frankofilen
Antal inlägg: 72
Loggade in: 30 maj 2020
Utloggad
Hej, jag har ringt runt till olika bussbolag för att ta reda på vad det skulle kosta att frakta ca 80 gäster från kyrkan till festlokalen. En hel del av våra gäster vill gärna åka buss.

Jag har också kontaktat Veolia men jag väntar fortfarande på offert.

Kolla gärna på min sammanställning om ni funderar på att hyra buss. Priserna varierar en hel del. Billigast än så länge är Bergkvara Buss.

Busstransport/kostnad för ca 80 personer

Busspiloten AB 4558 kronor
Exodus Resor 3710 kronor
Thells bussar 5300 kronor
Bergkvara Buss 2862 kronor

Bergkvara tar samma pris oavsett om de behöver två eller en buss den specifika dagen och det beror på hur fullbokade de är och vilka busstyper som finns att tillgå.

Alla priser är inklusive moms (6%)
Inalin
Antal inlägg: 1
Loggade in: 26 apr 2010
Utloggad
Skrivet 23 apr 2010 14:51
Hej Frankofilen

Tråkigt och höra att du har haft lite strul i ditt letande efter bussbolag. Jag kan varmt rekommendera Flygbussarna Charter, nya, fina, moderna bussar.(Inte flygbussarna) Här får man personlig service, snabba offerter och ett bra bemötande. Hoppas verkligen att det löser sig för dig.

Lycka till!!!!

skrev 2010-03-31 14:30:50 följande:
[citat]Hej, jag har ringt runt till olika bussbolag för att ta reda på vad det skulle kosta att frakta ca 80 gäster från kyrkan till festlokalen. En hel del av våra gäster vill gärna åka buss.

Jag har också kontaktat Veolia men jag väntar fortfarande på offert.

Kolla gärna på min sammanställning om ni funderar på att hyra buss. Priserna varierar en hel del. Billigast än så länge är Bergkvara Buss.

Busstransport/kostnad för ca 80 personer

Busspiloten AB 4558 kronor
Exodus Resor 3710 kronor
Thells bussar 5300 kronor
Bergkvara Buss 2862 kronor

Bergkvara tar samma pris oavsett om de behöver två eller en buss den specifika dagen och det beror på hur fullbokade de är och vilka busstyper som finns att tillgå.

Alla priser är inklusive moms (6%)[/citat]
FridaBe
Antal inlägg: 1
Loggade in: 12 okt 2012
Utloggad
Skrivet 12 okt 2012 15:47

Bussbolaget RättBuss i Stockholm jobbar med bussresor som är mer än bara transport, perfekt för bröllopsdagen! I Rättbussen erbjuds mat, dryck, underhållning, musik, konserter eller vad man nu kan tänka sig. De ligger ungefär på samma nivå som "vnaliga" bussbolag. Rekomenderar de varmt.

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!