BröllopsGuiden
21 maj 2010 13:18       3 svar    2486 klick

http://www.luxury-dresses.com/???

huslycka
Antal inlägg: 8
Loggade in: 08 maj 2011
Utloggad
Hej jag ska snart köpa klänning och frack från en kille via tradera. Han har fått bra omdömmen på tidigare försäljning men man vet ju aldrig.

Har någon erfarenhet av köp från honom?

Han verkar som sagt tillmötesgående och seriös. Klänningen och fracken sys upp i Kina, så det blir mkt prisvärt. På tradera annonseras klänningarna under weddningdresses, ser att han inte har gjort så´många affärer på tradera, kan man lita på honom tro?
Kajander2010
Antal inlägg: 1
Loggade in: 20 jun 2010
Utloggad
Skrivet 27 maj 2010 09:19
hej

jag köpte en klänning av honom för några månader sedan. den var jättefin, men passade tyvärr inte trots alla mått jag lämnade. den kändes också lite "billig" i kvalltén. så jag skulle nog rekomendera dig att köpa klänningen någon annanstans tyvärr. vill inte att du ska bli lika besviken som mig.
inwe
Antal inlägg: 2
Loggade in: 06 maj 2011
Utloggad
Skrivet 21 sep 2010 14:40
Måste tillägga en sak här; jag har inte köpt från honom men alla jag talat med har varit väldigt nöjda.

Att man köper en klänning, till så pass bra (billigt) pris - så tycker jag att man får "ta" att den janske känns lite billig i kvaliten, inte sant? :) Självklart är det inte lika bra kvalite som 10.000kr-klänningar, då skulle dom troligen aldrig kunna hålla de extremt låga priserna dom har!
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!