BröllopsGuiden
28 jan 2011 22:00       2 svar    1 klick

natasja
Antal inlägg: 7
Loggade in: 09 jul 2011
Utloggad
Hilo!

Det viktigaste av allt är att du vet att fotografen förmedlar rätt känsla i sina bilder. Det ser du rätt snabbt ändå, det är lika stor skillnad mellan olika fotografer som olika sångare - att du är skolad behöver inte alls betyda att det berör och sätter sig rätt. Börja med att titta på bilder som din vän tagit, gärna foton hon tagit på människor. Du kommer känna rätt snabbt om det förmedlar den känsla du vill ha av dina egna bröllopsbilder. Med andra ord: Det behöver inte bli bättre för att det är dyrare ^^

Var bara noga så du har fina bilder sen för det är ju trots allt minnen för livet!

Stort lycka till och kram!!

//Natasja
tessan86
Antal inlägg: 2
Loggade in: 16 feb 2011
Utloggad
Skrivet 16 feb 2011 01:06

Absolut värt att lägga lite mer på en duktig fotograf tror jag.

Hoppas det löser sig!!!

MalinSydne
Antal inlägg: 7
Loggade in: 23 feb 2011
Utloggad
Skrivet 18 feb 2011 13:58

Jag tror också att det är värt att lägga pengar på att anlita en fotograf som jobbar med bröllop, och vet hur det går till.

Jag har hört väldigt många som tänkt att "äh, fotograf är väl inte så viktigt" och ångrar sig i efterhand att de inte lade ner mer tid och pengar på att hitta rätt fotograf. Det man har kvar om tio, tjugo eller till och med trettio år är bilderna. De kommer även finnas kvar i släkten och leva längst av era minnen. av den anledningen kan det vara en bra punkt att lägga in i budgeten.

Lycka till!

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!