BröllopsGuiden
15 sep 2010 22:02       1 svar    1210 klick

Brudklänningsjakt i Skåne

magdalena
Antal inlägg: 5
Loggade in: 09 jun 2011
Utloggad
Ville bara tipsa alla blivande brudar där ute om Aninas i Helsingborg. Supertrevlig & proffsig! Hon hjälpte mig & min ena brudtärna med allt & var mycket duktig på att se vad som passar på just mig & tärnan.

Var i Malmö för ca 1 månad sen för att titta på brudklänning. Åkte dit glad & förväntansfull & åkte hem ledsen & butter.
Ingen service alls! Var på tre affärer & alla tre var lika okunniga, ohjälpsamma & otrevliga! Vi fick tom. ta av & på brudklänningarna själva! Inte det enklaste, speciellt inte med en klänning med snörning! En kalla mig tom. tjock! Oavsett om jag hade varit det så är det ändå inte ok att tala så till någon.

Summa sumarum; I malmö kände jag mig som en fet padda som var lost. Hos Aninas kände jag mig som en lagomstor prinsessa som var vackrast av alla :-)

/Maktgalena
elinselon
Antal inlägg: 10
Loggade in: 05 nov 2010
Utloggad
Skrivet 03 nov 2010 09:40
Håller med! Anina var faktiskt underbara =)

Men lyckades faktiskt då bättre service på MB Atelje i Vinslöv! I denna lilla håla ligger Sveriges största bröllopsbutik. Dom har allt från näbbar, tärnor, best man, äkta man och brud. Världens snällaste, och ställer upp!
Jag har haft problem med klänning, och därför mejlat fram och tillbaka en del och de har verkligen ställt upp och gjort om massor för min skull!

Väl värt ett besök! =)
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!