BröllopsGuiden
06 okt 2010 17:05       3 svar    3220 klick

Festlokal Stockholm, tips?

Annicka
Antal inlägg: 1
Loggade in: 06 feb 2012
Utloggad
Vi letar festlokal i Stockholm, gärna södra sidan. Någon som har bra tips? Vi är inne på att bara hyra lokal och fixa mat ock dryck själva, men om det finns något prisvärt alternativ så tar vi gärna emot såna tips också:)

Tips på cateringfirmor mottages också tacksamt!

//Annicka
helenawww
Antal inlägg: 1
Loggade in: 23 okt 2012
Utloggad
Skrivet 23 okt 2012 12:24

Jag kan varmt rekommendera Äventyrskontoret som ligger vid vattnet i Stockholm. Vi hade vårt bröllop där och alla gäster åkte båt dit mitt i sommaren, magiskt! De fixade med catering och allt och det var mycket prisvärt! Vi var ute i god tid. 

Här är deras hemsida (har tappat bort numret):

Festlokal Stockholm

alexochnina
Antal inlägg: 42
Loggade in: 04 feb 2014
Utloggad
Skrivet 25 okt 2012 10:30

helenawww: Vad roligt att du rekommenderar Äventyrskontorer (Aquaview), för där ska min fästman och jag ha bröllopsfest i sommar, och vi ska också åka båt dit :)

Annars kan jag rekommendera att använda www.bokalokal.se Man skriver bara in vilka önskemål man har på lokalen så skickas förfrågan ut till massor av lokaler, som sen får maila sina förslag tillbaka till den som frågat. Det var så vi hittade Aquaview.

Lokaler är en djungel. Många lokaler tar oskäligt betalt, medan andra lokaler har mycket bra priser fast man inte tror det. Ett exempel är Gondolen, som jag trodde skulle vara svindyrt, men visade sig vara ett av de mest prisvärda alternativen (de föll bara på att Aquaview kan ta fler personen). Lycka till i djungeln!

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!