BröllopsGuiden
25 nov 2010 12:52       2 svar    1762 klick

Alla ni som har problem med musiken på något sätt...

förlovadflicka
Antal inlägg: 5
Loggade in: 06 jul 2011
Utloggad
Hej!
Jag går i trean på ES musik och håller på att arrangera musiken till mitt eget bröllop (dvs skriva stämmor och så).
Nu är det så att jag tycker att det är så fruktansvärt roligt att jag skulle vilja jobba med det!

Jag vill definitivt inte ragga kunder med det här inlägget, jag bara undrar, om jag hade ett företag där jag kan hjälpa till att skriva stämmor, sätta ackord till låtar, hjälpa till att skriva överraskningslåtar till blivande osv, skulle någon utnyttja mina tjänster om jag tog 100 kr i timmen?

Väldigt tacksam för svar :)
förlovadflicka
Antal inlägg: 5
Loggade in: 06 jul 2011
Utloggad
Skrivet 28 nov 2010 18:40
susannaisgettingmarried skrev 2010-11-28 12:32:42 följande:
Det låter som en intressant idé, men just prisättningen känns för mig, som om den skulle funka bättre om det liksom var på ackord.. Det vill säga pris för låt eller liknande.. Just för att man vill veta hur mycket det kommer att kosta innan man bokar, tänker jag.. För om man anlitar dig är det ju för att man inte har koll på det själv och då kan det nog ofta vara så att man inte har en aning om tiden... men det är bara min tanke.

Det kanske du har rätt i :)
Tina G
Antal inlägg: 140
Loggade in: 03 feb 2015
Utloggad
Skrivet 30 nov 2010 09:34
Mitt tips som bröllopskoordinator är att sätta ett fast pris!

Många brudpar vill veta exakt vad det kostar inklusive bröllopskoordinatorer :-) Jag tror att det finns x-antal brudpar som skulle vilja ha en sådan tjänst.
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!