Kyllie
Antal inlägg: 2
Loggade in: 15 jan 2011
Utloggad
Precis börjat planera vårt bröllop och ju mer jag läser desto mer förvirrad blir jag :S Kan någon hjälpa mig att få rätsida på vad som ska stå i inbjudan? Trodde jag visst tills jag läste om toastmaster, för om jag förstått det rätt så måste namn och nr på den stå med i inbjudan? Hur får man till det snyggt?
kramboas
Antal inlägg: 27
Loggade in: 31 jan 2013
Utloggad
Skrivet 05 dec 2010 17:26
Hej!
Det som jag tycker är bra att göra och som även min kusin och hennes numera make gjorde i somras när de gifte sig var ju att ha en finare inbjudan med namnen, plats för vigsel, datum, tid, bröllopsfestens plats, o.s.a., och klädsel etc. Sedan hade de ett vanligt A4papper med information som t.ex. toastmasters telfonnr., vägbeskrivningar, boende osv. Det är ju ett sätt som man kan göra på, för är ju svårt att dels få plats med all information i själva inbjudan och dels att få det snyggt.