BröllopsGuiden
07 feb 2011 14:39       5 svar    3909 klick

Håruppsättning och smink i Stockholm

Xandra
Antal inlägg: 29
Loggade in: 02 aug 2011
Utloggad

Jag undrar var ni kommer att fixa brudsminkningen och håruppsättningen någonstans eller var ni gjorde det om ni redan är gifta?

Tina G
Antal inlägg: 140
Loggade in: 03 feb 2015
Utloggad
MalinSydne
Antal inlägg: 7
Loggade in: 23 feb 2011
Utloggad
Skrivet 18 feb 2011 16:09

Jag har ett flertal duktiga och riktigt bra och trevliga tjejer som jag kan rekommendera:

- Karin Johansson, www.colorsbykarin.se, går dock att boka via oss på www.studio104.se

- Sarahmaria Ahrenius, www.sarahmaria.se

- Talle Savage, www.savagebeauty.se

- Shaheen Alibhai, www.smakeupartist.com

- Maria Grföer, www.mariagfrorer.se

- Helena Torsgården, www.makeupartist-helen.com

- Sarah Andersson, www.makeupandstyle.se

Alla dessa är duktiga, trevliga, lätta att ha och göra med, är vana vid att jobba med bröllopspar, är kreativa och givetvis utbildade! =)

Lycka till!

Xandra
Antal inlägg: 29
Loggade in: 02 aug 2011
Utloggad
Skrivet 21 feb 2011 13:47

Tack! Nu har jag fått massor med ställan som jag kan kontakta, kanon.

camilla7904
Antal inlägg: 8
Loggade in: 24 feb 2011
Utloggad
Skrivet 23 feb 2011 22:17

Hej

Jag har bokat på Björn Axen. Hår och smink kostar 4400Kr. 3 timmar ska det ta. Har fler som gått där och varit jätte nöjda. Mina tärnor ska också dit =D

studiolundvall
Antal inlägg: 2
Loggade in: 15 jun 2011
Utloggad
Skrivet 15 jun 2011 18:56

Hej,

Jag är en bröllopsfotograf från Eskilstuna. Jag gör många fotografjobb runt om i Sverige & har en egen fotostudio här hemma mitt i Eskilstuna. Letar ni fortfarande bröllopsfotograf så kolla gärna in min hemsida, studiolundvall.se, där du finner bilder i Galleriet och bröllopserbjudanden! Jag har olika paketpriser och där ibland finns det något för alla! Boka mig via mail eller telefon. Adress och nummer finns på min hemsida =) Om makeupartist sökes så har jag sammarbete med en, hon heter Lórien och kan nås via niightfall.blogg.se!

Vänlig hälsning,

Alex Lundvall, studiolundvall.se

ps, mitt dyraste paket ligger på 9000, du får med 200-300 bilder!

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!