BröllopsGuiden
26 feb 2011 19:42       4 svar    2077 klick

Hjälp!

Snuss
Antal inlägg: 1
Loggade in: 26 feb 2011
Utloggad

Jag ska organisera en möhippa!! Jättekul och jätteläskigt! Behöver hjälp. Vad har ni gjort? Var har ni hittat slöjan och allt annat man behöver? Min kompis dricker men jag är nykter är det OK? Hennes blivande man har inga vänner i stan, blir det också mitt problem? (Tror inte han får ngn svensexa!)

Har ca 4 veckor på mig, men svara gärna snart!!!

Xandra
Antal inlägg: 29
Loggade in: 02 aug 2011
Utloggad
Skrivet 26 feb 2011 20:49

Lite beror ju på var ni bor. En del gillar att bli sminkade på Make up store. Tror det kostar 495:- (50 min) och för det priset får man valfri produkter.

Sedan kan det vara roligt att gå och lära sig någon dans.

Laserdome eller något liknaden. Boda borg, Aros fortet. Ja det beror som sagt på var ni bor?

Brunch, antingen ute eller hemma hos någon.

Lycka till!

k03kap
Antal inlägg: 7
Loggade in: 19 mar 2011
Utloggad
Skrivet 20 mar 2011 16:44

Jag var på en möhippa där bruden blev fotad och sminkad. Hon fick ha olika kläder(flygvärdinna, motorbrud...) och även alla vi som var med fick klä ut oss och vara med på bild. Bilderna blev jättefina och man fick en CD med alla. Undertiden hon sminkades drack vi och åt lite tilltugg. Det var inte så dyrt 1500 kr och det var supervärt pengarna. Det var 3 personer som skötte henne och en jättefin studio mitt inne i stan. Sedan spelade vi in en skiva där vi hade ordnat så hon spelade in en duett med sin karl utan att de visste om det. Sedan middag och dans.

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!