BröllopsGuiden
01 mar 2011 16:10       2 svar    0 klick

Frida
Antal inlägg: 231
Loggade in: 20 mar 2017
Utloggad

Jag kan tipsa om Adobe, nr 6853, (under 100 kr) som finns både i vitt och rött, dessutom är det ekologiskt.

Xandra
Antal inlägg: 29
Loggade in: 02 aug 2011
Utloggad
Skrivet 01 mar 2011 21:57

Jag kan rekommendera Masi Campofiorin nr.5123 (rött) 105:- men smakar (enligt många testar) som viner som kostar det dubbla.

Chicita
Antal inlägg: 59
Loggade in: 07 feb 2013
Utloggad
Skrivet 04 mar 2011 14:42
susannaisgettingmarried SKREV DEN 04 mar 2011 09:45 FÖLJANDE:

Jag kan inte tipsa om något specifikt, däremot kan jag tipsa om systembolaget. :)  Man kan boka in en tid med dem för provsmakning och så tar de fram vad som passar bäst ihop med den maten man ska ha, och så får man testa. De har ofta väldigt kunnig personal som är trevlig, och tar helt och hållet hänsyn till ens prisklass. (för övrigt har de en återlämningspolicy på alla oöppnade flaskor inom tre veckor eller något liknande, så det spelar inte roll om man köper lite för mycket.. )

Ska bara påpeka att systemets återlämning är 2 veckor.

Frågade dom i fredags när jag var in och köpte på mig ett par flaskor billigt rödtjut. Det är flaskorna vi vill åt, för vi ska ha dom som ljusstakar *S*

Men det där med att man kan lämna tillbaka är suveränt, då kan man ju handla lite mer än vad man tror det går åt så man inte står där utan vin sen till sista serveringen...

Eller att man står med 20 flaskor rött, 15 flaskor vitt och 18 flak öl *typ*
För även om det är billigare att handla i Tyskland så blir det ju inte billigare om man har vin och öl så det räcker i evigheter efteråt *S* 

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!