BröllopsGuiden
14 mar 2011 14:27       6 svar    18466 klick

Hyra Kock !

septermberbrud
Antal inlägg: 4
Loggade in: 22 aug 2011
Utloggad

Hej

Jag ska gifta mig till hösten och undra om någon vet, var kan hyra en kock, som kan komma hem och laga maten eller på lokalen där vi ska ha bröllopsfesten, det är 50st inbjudna.Tacksam för svar!

k03kap
Antal inlägg: 7
Loggade in: 19 mar 2011
Utloggad
Skrivet 19 mar 2011 21:26

Jättebra fråga:) Jag vill även tillägga och fråga vad det i så fall kostar.

septermberbrud
Antal inlägg: 4
Loggade in: 22 aug 2011
Utloggad
Skrivet 31 mar 2011 13:04

Hej

Jag har hittat flera sidor på nätet om bröllopsmiddagar, men då catering. Det jag letade efter var att hyra kock, som kan göra Bröllopsmiddagen hemma hos mig, eller den platsen som väljer att ha festen på och den inte kostar för mycket pengar. Jag har hittat en sida som uppfyllde mina krav. Den heter Homefoodchef.se Den är en väldigt mysig sida fick känslan av den person som ligger bakom den verkligen vet vad bröllophandlar.Så det känns så skönt att hittat hennes sida, så jag verkligen rekommendera att gå in läsa hennes sida. Det bästa av allt hon lägger meny efter hur mycket budget du har tänkt. Så vi har fått lite olika förslag på  menyer verkligen toppen ! Vill bara dela med till er andra som kanske sitter i samma sits det kanske kan hjälpa er också vet vem.

Septermberbrud

Johannaerixsson
Antal inlägg: 1
Loggade in: 20 feb 2012
Utloggad
Skrivet 20 feb 2012 22:32

Hej tjejer!

jag hyrde från www.andersedvardsson.se va super duktig och trevlig inte så dum för ögat heller hihi Laughing  han kom även hem och provlagade upp middagen för oss och 2 vänner så vi hade en super trevlig kväll. kram och lycka till med allt 

Sara80
Antal inlägg: 2
Loggade in: 11 jun 2012
Utloggad
Skrivet 11 jun 2012 23:25

Hej!

Jag har använde mig av www.hemmakock,com, han hade bra kontakter med serveringselever som arbetade på mitt bröllop. Super mat och mycket bra service. Kom med massa tips som vi inte hade tänkt på.

Lycka till

c_camilla
Antal inlägg: 1
Loggade in: 09 jan 2013
Utloggad
Skrivet 18 jun 2012 13:18

Gäller det stockholms området så känner jag en kock.

Han gör event och fester.

Har ca 14år i yrkeserfarenhet och har även jobbat utomlands för insperation,super duktig.

Kontakta själv på mail

Mail : martinbystedt@yahoo.se

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!