27 mar 2011 15:40
4 svar
3322 klick
Bordsplacering
aaef
Antal inlägg: 2
Loggade in: 07 apr 2011
Utloggad
Jag har gjort flera stycken olika bordsplaceringar, jag får fram dem på sidan.
Jag har även gjort en gästsida, men jag ser inte gästerna i verktyget där jag ska göra placeringen.
Vad gör jag för fel.?
//Anna
Big Bear
Antal inlägg: 46
Loggade in: 21 feb 2023
Utloggad
Skrivet 28 mar 2011 15:53
Hej,
Vi gjorde en uppdatering på Bordsplacering verktyget förra veckan för att fungera bättre med versioner av Flash spelaren. Prova gärna igen och se om problemet kvarstår.
Det kvarstår lite fippel med att man skall stänga ner verktyget om man vill ladda efter en sparning.
Hälsningar, //Björn Larsson, Tekniker
Jag vill rapportera detta inlägg!
AnnC81
Antal inlägg: 1
Loggade in: 18 maj 2011
Utloggad
Skrivet 30 mar 2011 09:28
Jag har också lite problem, gjorde en bordsplacering igår och sparade, men när jag går in nu så finns inget kvar, gästerna är borta och det går inte att lägga till nya, det går inte att spara något nytt heller. Hoppas det blir ordning på det snart för jag tycker det är ett bra verktyg! (när det fungerar)
Big Bear
Antal inlägg: 46
Loggade in: 21 feb 2023
Utloggad
Skrivet 30 mar 2011 17:33
Hej,
Det finns en lurig bug i bordsplacerings verktyget som gör att det inte kan hämta sparade bordsplaceringar (kommer ej i kontakt med BGs web server). Den uppstår vid en viss kombination av flash spelare, web läsare & windows. Vi har nu isolerat felet och jobbar på att åtgärda det snarast.
Återkommer under morgondagen & berättar mera.
Hälsningar, //Björn, Tekniker
aaef
Antal inlägg: 2
Loggade in: 07 apr 2011
Utloggad
Skrivet 03 apr 2011 08:47
Men jag har ju problem även om jag gör allt på en gång,
Jag får ju in alla namn men när jag uppdaterar finns det inga namn på sista bordet.
Spelar ingen roll vilket bord jag börjar med, namnen vid sista bordet kommer inte med.