BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Planering Starta ny tråd
24 apr 2011 16:52       46 svar    3750 klick

BRÖLLOP 2011!

Sofia10
Antal inlägg: 19
Loggade in: 27 maj 2011
Utloggad

Hej alla brudar 2011!

Jag tycker att det är lite dålig uppslutning på trådarna i detta forum, det måste vara hur många som helst där ute som gifter sig 2011? Själv gifter vi oss 5 juni vilket är riktigt snart! Lokal, catering, band, bokat. Vi gifter oss på Sjövllan Lidingö. Just nu funderar jag på sånger till vigseln. Borgelig inga dammiga psalmer utan vackra kärleks sånger. Tips?

Vad gör ni hur går planeringen? Berätta!

Sofia10
Utloggad
Skrivet 25 apr 2011 00:07

Åh bra med en skiva att lyssna på!Smile tack!

Eller hur! Nu är det bara massa bara! När gifter ni er? Hindersprövning kanske man ska skicka in också och anmäla borgelig vigsel. Haha ingen brådska! Sitter och filar på festprogrammet, riktigt kul faktiskt men tråkiga typsnitt på denna sida så gör ett själv. Sen gillar inte jag alla dessa lekar som verkar vara vanliga på bröllop, lite som trist möhippa där det handlar om att göra bort bruden. Not my cup of tea! En hej dundrande fest är vad det ska bli!

Sofia10
Utloggad
Skrivet 26 apr 2011 13:54

Hm att njuta under resans gång! Jag tycker det är skit kul att planera! Ni verkar ha allt med! Hahah! Låter toppen! Vi är lite sena med det mesta men det fungerar det med! Klänningen köpt och klar men min blivande är lite trög med sin klädsel. Fracken har vi det är allt annat. Skor har jag ett par men tittar vidare, de är lite för spetsiga.

Musik är viktigt, vi ska ha ett band, min pappa är musiker så det är praktiskt. Vi har blått tema och vi gifter oss vid vattnet, blå inbjudningar o program. Sen ska vi förhoppningsvis ha lite uppträdanden av något slag alltid kul! Man får gräva bland sina kontakter! :)

Xandra
Antal inlägg: 29
Loggade in: 02 aug 2011
Utloggad
Skrivet 27 apr 2011 10:54

Jag gifter mig också i sommar, den 6 augusti närmare bestämt. Jag längtar så mycket att jag nästan spricker.  Vi har, precis som ni Sofia10, tema blått/vatten. Vi gifter oss i kyrka men kommer att ha festen vid vattnet, på Djurgården i Stockholm.

Vi valde att dela ut inbjudan som flaskpost vilket har varit väldigt uppskattat av gästerna.

Vad har ni andra för tema och hur får ni in det i festen?

Sofia10
Utloggad
Skrivet 27 apr 2011 22:43

Nä vad coolt med flaskpost! Haha grymt! Var på Djurgården??? Rosendahl? Kul med blått vi gifter oss som sagt på en brygga på Lidingö mitt emot Djurgården! Vi bor vid vattnet och älskar det! Min man är från Medelhavet. Kommer ha lite vintage tema också med blandat porslin i vitt och blå toner. Blå blommor, vita rosor och förgätmigej tänkte jag ha i buketten. Ljusblått band på klänningen som går till mitt på vaden ej hellång.

Jag älskar Kent och Utan dina andetag är min favorit låt... Sen Come what may ur Moulin Rouge är underbar! Hm hm.

Fler? Hur går allt!!!?

Sofia10
Utloggad
Skrivet 29 apr 2011 22:02

Nej vad härlig och bra låtar! Som sagt Kent e nice. Det är jättekul att läsa vad alla ska göra! Super coola färgkombinationer.

Mia, vad genomtânkt allt verkar! Vi tänkte ha en blå champagnedrink. Passande.Vad menar du med att vi ska hänga upp svartvita kort?

Jag har skoångest! Vad ska ni ha? Jag har ett par ivory spetsiga klassiska smal, inte jättehög klack och de är jättefina! Men jag gillar mer "pumps" stilen med pep toe. Hm svårt för de har har är superfina och passar till klänningen. But...

mamma_85
Antal inlägg: 44
Loggade in: 22 jan 2012
Utloggad
Skrivet 02 maj 2011 10:54

Vi gifter oss den 13 augusti :) Nervositeten har kommit krypande nu efter all planering och det känns att vi är på spurtsträckan. Vi satte datum i slutet av november - 08 :) Vad kul att ni är två som ska gifta er 6 augusti, det är min födelsedag och även dagen då vi ska ha vår lysningsmottagning :)

Vårat tema är vitt och rosa. Färgerna kommer vara genomgående i kläder, buketter, dukning, tårta mm. Som låtar under vigseln kommer vi ha "Power of love" - Rush innan vigselakten och "Kärleken förde oss samman" efter. :)

Sofia10
Utloggad
Skrivet 02 maj 2011 15:31

Woooiiii! Jag måste säga att nervositeten kommer krypande lite smått ibland! Hahahah! Fan vad kul det ska bli!

Augusti är ju en bra månad då det allt som oftast är varmt! Juni är nog mest osäkert men man kan aldrig veta! jag förbereder mig på allt från 10 grader  till 30! Någon som sett en fin bolero i spets typ ivory färgad? Alltså inte vit. Min klänning är ivory den ser så vit ut men det är den inte när man jämför.

Har någon sett JK wedding dance på youtube?? Så sjukt bra! Så skulle jag göra om jag gifte mig i kyrkan! Haha!

Sofia10
Utloggad
Skrivet 02 maj 2011 21:11

I know! Den är nästan bättre! Galet kul!Smile Jag skulle lätt köra en kul dans om min sambo var lite mer dansant! hihi

Ia2011
Antal inlägg: 1
Loggade in: 27 sep 2011
Utloggad
Skrivet 04 maj 2011 00:18

Hej,

Vi gifter oss i oktober och har sakta men säkert kommit igång med planeringen. Lokal bokad och brudklänningen köpt. Håller just nu på och planerar vilket färgtema vi ska ha. Det känns inte självklart men det lutar åt lite varma höstfärger,

Tips på sånger:
Ett liv för mig - The real group
Kärleksvisan - Sarah Dawn Finer
You raise me up - Josh Groban
For your eyes only
From this moment (finns också en svensk version)
För kärlekens skull mfl.

Vilka band har ni tänkt anlita på era bröllop?

mamma_85
Utloggad
Skrivet 04 maj 2011 22:18

Vi kommer ha en Dj på plats. Vore kul med ett band också, men jag hade tröttnat på att höra samma röst/röster hela kvällen =)

thilde
Antal inlägg: 2
Loggade in: 25 maj 2011
Utloggad
Skrivet 05 maj 2011 22:19

Hej 

Jag och min blivande ska gifta oss den 6 juni. Utomlands på stranden i största hemlighet. Det blir bara vi o barnen.. 

Så för oss blir det en borglig vigsel dan innan vi åker sedan blir det en vigsel cermoni å stranden. skulle tydligen bli väldigt krångligt att få giltiga papper o  så.Mina föräldrar ska köra oss till flyg platsen så får se hur bra de går att dölja alla kläder o så.. =)

Sofia10
Utloggad
Skrivet 05 maj 2011 23:03

Wow 6 augusti är populärt datum! Kul! Var utomlands?? Romantiskt.....

Idag är det EN månad tills vi gifter oss! Hurra! Puh vad tiden går. Men det rullar på! Jag har äntligen hittat rätt skor! Så kul. Trixar med alternativ till klänningen typ kavaj/sjal om det blir kallt vliket är en stor risk. Någon som har något tips där?Hittat låtar till vigseln äntligen! Tack för alla tips förresten! Nu blir det Muse "unintended" och Eva Cassidy " Fields of gold". Blir lite annorlunda och Känns helrätt! 

Har ni kollat in theknot.com? SJukt bra inspiration.

Massa kärlek till alla!

LinaPyret
Antal inlägg: 21
Loggade in: 03 okt 2012
Utloggad
Skrivet 06 maj 2011 19:52

Ja det är verkar vara ett populärt datum.

Vi har också den 6/8. =)

Min sambo har precis börjat sin semester då så därför blev det då. Ingen annan speciell anledning.

Vi ska ha vit/rosa/ljus grönt tema, med mycket murgröna, pärlor och rosa rosor.

Vi lägga ner all energi på festen. Det ska vara mycket folk, bra musik och lekar. Det ska inte vara ett stilla sittande bröllop. Det är så tråkigt.

Planeringen känner jag är A o O i det hela, så jag har det mesta klart för mig om hur jag vill ha det och vad som ska inhandlas.

Jag har en fördel att jag jobbat på väldigt många bröllop själv som servitris. Så jag vet hur man bäst lägger upp det och vad som behövs för en lyckad dag.

Men är det någon annan än mig som tycker tiden går ofantligt fort? För ett år sen trodde jag att jag ahde hur mycket tid som helst att planera och förbereda.

Och idag är det bara 3 mån kvar. GAHHH!! ^^

DavidoJoanna
Antal inlägg: 5
Loggade in: 06 sep 2011
Utloggad
Skrivet 07 maj 2011 11:12

Vi gifter oss också 6 augusti! :) Anledningen till det var att vi ville vara så nära det datum som vi blev tillsammans (8/8) på.

Det är mycket kvar som behöver falla på plats känns det som, men det kommer nog ordna sig, vårt färgtema är djupblå, silver och vitt.

En fundering som vi skulle behöva lite råd i.. Vi har förstått att det är ganska vanligt att ha öppet hus på kvällen vid tårtan, men då vår festlokal bara rymmer ca. 140 personer så finns det inte möjlighet att lämna öppet för indroppande gäster på kvällen. Därför funderar vi på att direkt efter vigseln ha ca. 1-1.5 timmes vigselmingel med någon bakelse och lite saftbål. Så får alla som kommit på vigseln ändå vara kvar och umgås lite mera även om man inte är bjuden till middagen.

Vad tror ni om det?

Gött att du kom fram till låtar du gillade! Och skor! (det har jag kvar ännu, men du gifter ju dig tidigare!)

Lycka till med allt brudar! Vilket fantastiskt steg, lova trohet i nöd och lust, det är kärlek det! :D

Kram /Joanna

Xandra
Utloggad
Skrivet 10 maj 2011 14:23

Davidojoanna - jag tycker att det låter som en jättebra idé att bjuda in på en fika direkt efter vigseln. En del kommer ju säkert att komma till vigseln oavsett fika efteråt eller senare på kvällen. Fler kommer nog att komma för att se vigseln om de vet att de kan mingla lite efteråt och att de inte behöver åka tillbaka på kvällen.

Sofia10
Utloggad
Skrivet 10 maj 2011 14:48

Jättetrevligt med mingel efter vigsel! Vi har tyvärr inte den möjligheten, aktiviteter direkt.

HÅR! Jag behöver lite löshår för längd sen halvuppsättning tror jag på! Med en slöja i typ, eller tyll så den blir "yppig"! Som är lätt att ta ur.

Har slitit med bolero mönster, hittat tillslut och hoppas det blir bra. Spets är fint tycker jag. Tiden rinner undan men snart är det ju dags! För oss i alla fall kul att höra era andras ideer.

Är ni fler med runda bord?

Xandra
Utloggad
Skrivet 10 maj 2011 15:14

Lång eller kort slöja? Jag funderar på lång men jag vill inte se ut som Jesus mamma Maria :) så är lite tveksam. Funderar på att ha halvuppsatt jag med med löshår, precis som du, för längden skull. Hum! Såg en fin bild på nätet. Vad tycker ni?

Sofia10
Utloggad
Skrivet 10 maj 2011 22:27

Wow! Skit snygga båda två! Hahahahaha! Nä man vill inte se ut som Jesus mamma. 3 m Mia Coolt! Jag tycker slöja är vackert Men inte för ansiktet.

Blev kidnappad i lördags för möhippa! Sjukt kul! De hade lurat mig ordentligt. Underbar dag med massa god mat, sol,spa, champagne,bollywood och fest!

DavidoJoanna
Antal inlägg: 5
Loggade in: 06 sep 2011
Utloggad
Skrivet 12 maj 2011 12:42

Va bra att mingel efter vigseln verkar bra, vi kör nog på det.

Hår, båda håruppsättningarna var jättefina! Jag kommer ha största delen utsläppt och lite uppsatt tror jag.

Slöja är fint, kommer nog låna en kompis, men inte att ha hängande för ansiktet, mycket snyggar när den hänger bak. Skulle allra helst vilja ha en lång som når ner till golvet. Mia, det låter som du har en jättefin slöja, har du någon bild på den?

Kul med möhippa! Ser med spänning framemot vad tjejerna kan ha hittat på. Lät som du Sofia hade en kanon hippa!

Xandra
Utloggad
Skrivet 12 maj 2011 15:09

Mia det kommer att bli jättefint med så lång slöja. Romantiskt. Me like! Kommer du ha sjöjan över eller under hårknuten?

Sofia det låter som en helt underbar dag. Hur överraskade de dig på morgonen? Jag älskar möhippor och bröllop så berätta mer om du vill.

Sofia10
Utloggad
Skrivet 12 maj 2011 21:33

Jag jobbade i min väns butik och började kl 11. Liten intim butik med smycken och det kommer in en tjej som bara älskar butiken och smyckena! Pratar och pratar och vill sen tända en rökelse vilket hon gör..jag lite trött och bakis ber henne släcka, hon vill då sätta den utanför då det ger så bra stämning. Men nej! Snygg och fixad tjej och det var helt så märkligt! Kommer tillbaka och vill låna toaletten jag NEJ tyvärr. Kommer in andra kunder ett par som tycke det luktade mysko och att butiken kändes helt new age? Det är helt vanliga silversmycken. Han mkt skeptisk, tjej nr ett kommer in igen och vill låna ett smycke och visa en tjej utanför som tyckte de lät sååå fina! Hon går mot dörren och jag får rusa efter då hon har ett halsband i handen! Då kommer gänget skrikande nedför gatan!

Hahaha så skönt! Jag trodde jag var med i dolda kameran men mina vänner hade ljugit så bra att de var upptagna att jag gett upp att tro att de skulle bli av plus att jag skulle jobba! Galet kul dag! Mkt ångest då jag trodde jobbigt skulle hända men det var bara kul och härligt!

Xandra
Utloggad
Skrivet 13 maj 2011 17:31

Ja Sofia, de var riktigt påhittiga dina vänner.

Grymt cool slöja Mia. Jag tänkte åka till bröllopsbutiken på måndag och kolla slöja och om skorna jag har köpt passar med klänningen. Förhoppningsvis har de provexet kvar :)

Hur dekorerar ni borden och lokalen?

mamma_85
Utloggad
Skrivet 15 maj 2011 20:06

DavidoJoanna: kul med fler som gifter sig nära datumet de blev tillsamman på :) vi blev tillsamman lördag den 13 augusti 2005 och gifter oss samma datum (lördag 13 augusti, 2011)

Jag provsminkades idag. Känner mig jättefin! :) Ska testa frisyren längre fram. Vi hann inte med den idag. Kommer ha en halvuppsättning med lockar i det hängande håret, tiara och slöja fäst under uppsättningen =)

Längtar nu efter att få prova klänningen. Jag måttbeställde via balofest och den borde komma inom de närmaste 2-3 veckorna. Rena drömmen!

Sofia10
Utloggad
Skrivet 15 maj 2011 20:19

Wow prinsess dröm! :) Mer foton jättekul! Ska försöka bidra lite också! Smile

Jag håller med Xandra, hur ska ni dekorera? Tips???? Vi har en svår dekorerad lokal högt i tak och lite väggar! Låter mysko men ljust och fräscht ;) BLir fokus på borden, runda med 10 personer/bord! Stora! Toaletterna blir lite pimpade sen utanför också med björkris, blå  rislampor av olika storlekar, blå filtar.

mamma_85
Utloggad
Skrivet 15 maj 2011 21:44

Vi får dekorationen med i "paketet" på festplatsen. Men där kommer det vara vita linnedukar, vita linneservetter, färgerna i dekorationen (blommor) kommer gå i samma färger som min brudbukett. =)

Det är ganska högt i tak där med, all inredning är i mörkt trä. Dansbanan utomhus kommer vara kantad av björkris =)

Låter jättemysigt med de pimpade toaletterna =)

mamma_85
Utloggad
Skrivet 22 maj 2011 17:47

Idag har vi varit hos florist och beställt våra blommor! :) Det är min brudbukett (droppformad med rosa rosor, brudslöja och morgröna) samt Morgans (min blivande) corsage, tärnbuketterna och marsalkernas corsage som ni är beställda :)

Xandra
Utloggad
Skrivet 23 maj 2011 10:37

I lördags blev jag hippad så himla kul och jag var inte alls förberedd på det. Jag som trodde att jag skulle veta när det skulle ske. Hahaha!

mamma_85
Utloggad
Skrivet 24 maj 2011 16:10

Vad kul Xandra :) Vad lurades du iväg på för roligt?

Idag har vi varit och beställt min vigselring! =D

Xandra
Utloggad
Skrivet 25 maj 2011 20:54

Först när de precis hade kommit så drack vi champagne och åt jordgubbar. Slöjan på och det bar i väg till Vasaparken för italiensk buffe. I love italian food. Där satt vi ett tag och njöt i solen och sedan var det dags för spa på Arnalids. Vi badade bubbelpool, drack mer champagne, bastade, fick ljusbehandling, satt i massagestol och solade solarium. Vi hade även glassprovning där (15 olika sorter) då jag älskar glass. Sedan var det dags för mig att bli ompysslad. Jag fick håret fixat och jag blev sminkad. Vi åkte sedan till Orangeriet vid norrmälarstand och drack drinkar. Kvällen avslutades hemma hos syster min där de hade gjort en superfin middag. Där drack vi vin och snackade in på småtimmarna. En helt underbar dag.

zadde
Antal inlägg: 9
Loggade in: 08 aug 2011
Utloggad
Skrivet 25 maj 2011 21:38

Jag ska oxå gifta mej i år :) den 27/8 närmare bestämmt:) vi har ganska nyligen bestämt det faktiskt så planeringen går på hög varv :)

Vilken kul möhippa du verkar haft. undrar om jag får nån och hur den så fall blir.. *läskigt*

thara
Antal inlägg: 3
Loggade in: 03 apr 2016
Utloggad
Skrivet 26 maj 2011 12:48

Om ni inte har en solist i kyrkan så kan jag rekommendera en jättebra sångerska www.annamusic.se/brollop. Där finns även förslag på låtar.
Hon är en proffesionell sångerska som sjunger otroligt vackert och spelar gitarr. Några av mina vänner har haft henne som solist på sina bröllop och de var jättenöjda.
Hon tar från 3000 kr beroende på när, var och hur. Helt klart värt det!

Lycka till med allt brudar!

Sofia10
Utloggad
Skrivet 27 maj 2011 23:12

Vad roligt Xandra! Kul med rockabillytema!

varit och provat min klänning! den är så fin... längtar och nästa söndag smäller det!

Sofia10
Utloggad
Skrivet 07 jun 2011 20:35

En annan är då redan Mrs Holmsten Charani! Det var fantastiskt. Helt magiskt dag, kväll och natt. Ni fattar inte vad ni har framför er! Så underbart härligt och kul! Lycka till alla och NJUT! Kram!

mamma_85
Utloggad
Skrivet 15 jun 2011 19:32
durrasflikka SKREV DEN 07 jun 2011 12:15 FÖLJANDE:

Den klänningen har jag också kollat på. =) Jag ska dock inte gifta mig förrän den 11/8 nästa år. När du får hem den får du gärna höra av dig om den är lika fin i verkligheten. =)

Fick hem klänningen för ett par veckor sen och OH YES den är lika vacker i verkligheten :D Jag grät när jag packade upp den och fick se den påriktigt. :)

Idag lämnade jag in våra förlovniingsringar. Saknar den jättemycket och försöker snurra på den hela tiden. Lite mer än en månad kvar innan få får hämta hem ringarna.

I början på nästa månad kommer prästen hem till oss för vigselsamtal. Det känns lite fnittrigt spännande, tänk att det är under 2 månader kvar nu!

Jag skriver också festprogrammet själv, jag vill ha koll. Vill inte ha för många låtar att det blir med en allsång än en fest ;-) Sen så vill jag också bestämma själv hur det ska se ut, vad som ska stå, om och vilka bilder som ska vara med osv. 

Grattis Sofia10! :D Vad kul att ni fick en lyckad dag :) 

mamma_85
Utloggad
Skrivet 16 jun 2011 22:03

Usch vilken besvikelse jag fick idag =( Min ena tärna ringde mig i början av kvällen för att kolla hur jag jobbar i slutet av månaden, hon ville spika ett datum till möhippan.. så nu vet jag precis vilken dag det blir Frown det känns inte helt ok..

Jag trodde ju att de skulle ha fantasi nog att ringa till min blivande man och be honom kolla mitt schema istället. Jag bad honom ringa upp tärnan sen och boka en ny dag.. hoppas verkligen han gör det för jag vill inte veta när det blir. Det känns ju som halva grejen, att inte veta när det blir... Nu känns det inte alls roligt längre..

Emmolly
Antal inlägg: 12
Loggade in: 05 jul 2011
Utloggad
Skrivet 17 jun 2011 01:40

Hej!

Vi gifter oss den 17 september, vi bestämde oss för tre veckor sen att det äntligen skulle bli bröllop. Inbjudningarna håller jag på att skicka ut nu i dagarna. Vi har varit tillsammans i åtta år nästan åtta och ett halvt när vi gifter oss och har två barn tillsammans, 7 och 5 år. Våra barn kommer båda att vara med under vigsel och fest. Har ordnat barnvakt till dem och deras respektive bästa kompisar som vi har bjudit speicifikt för att de ska ha roligt. 

Allt i pappersväg kommer jag att göra själv inklusive festprogrammet, jag jobbar med tryck och layout så jag vill absolut inte lämna ifrån mig det till någon annan. Sen vill inte vi heller ha så mycket sånger under middagen, någon men absolut inte så många som det lätt kan bli. HAr gjort otaliga bröllopskoncept under de senaste tio åren och har sett ALLT. Det har delvis gjort det ganska enkelt för oss nu när det gäller att planera sitt eget. Men jag är sååå rädd att något ska gå i stöpet så att det inte blir det bröllopet jag önskar... Tror nog att de flesta blivande brudar känner så.

mamma_85 - jag tror inte att du behöver vara besviken, jag kan tänka mig att din tärna säkert blåser dig rejält med datumet, oroa dig inte. Och om det nu är så att det blir den helgen så lovar jag att ni kommer att få det superbra ändå!

Ta hand om er och lycka till med allt pyssel och planering nu!

mamma_85
Utloggad
Skrivet 20 jun 2011 14:08

Emmolly: tack :) ja det är nog så. tänkte inte så långt i början.

Hur har ni tänkt med planeringen ang minglet på festplatsen innan ni anländer? Vi kommer fotas direkt efter vigseln i ca 1 timme. Vi har gjort en tipspromenad om oss som par, som gästerna får gå. Men kanske blir det ändå lite lång tid att bara vänta för dem? Borde man ha nån form av snacks till dem i väntan på maten?

Emmolly
Antal inlägg: 12
Loggade in: 05 jul 2011
Utloggad
Skrivet 27 jun 2011 00:47

mamma_85 - Vi kommer att fotograferas innan själva vigseln för jag är så rädd för att något ska hända med kläder och hår så att fotograferingen inte blir som man tänkt sig, för det är ju ändå de bilder man har kvar sen.

Vi kommer också att ha tipspromenad som egoistiskt nog handlar om oss ;-) Det är bara 100 meter mellan kyrkan och festlokalen så det blir perfekt. Sen kommer vi att bjuda på snittar och bubbel. Tror att det är en bra idé så har gästerna lite att syssla med när de väntar på er och våra gäster kommer att få vänta på oss också för delar av fotograferingen sker efter vigseln också.

det känns att det närmar sig...

Xandra
Utloggad
Skrivet 01 jul 2011 09:23

Mardrömmar har jag också haft. Trodde jag skulle slippa men nejnej. Har drömt att klänningen var för kort och att bröllopsdagen var idag och att det som är kvar att göra även var det då. Läskigt!

Sofia10
Utloggad
Skrivet 01 jul 2011 23:00

Haha ångest hör väl till? Mamma85 oroa dig inte för möhippan, inte någon av er! Jag tänkte på samma sätt, började räkna helgerna och trodde inte att de skulle få in det något datum! Men de lurade mig rejält... hihi

Behöver ni tips, hör av er! "Tips"promenad är super, skriv lite olika kluriga frågor som har med er att göra! Vi delade in lagen i de bord de skulle sitta i, uppskattad då alla fick chans att prata med varann innan. Men vi hade också runda bord. Prisutdelning under middagen. Snittar eller liknande samt dryck är att föredra, ingen ska behöva gå hungrig!

Och ha med många sånger!!! Jag tänkte som ni, nä inte för många men det var kul inslag och jag handplockade noga noga vilka som skulle vara med! Vi hade sex stycken, det var perfekt kunde nog ha haft några till. Om det inte händer så mkt under middagen så livar det upp med lite sång. Då hade vi ända live musik i pauserna, många uppträdande och dansare... Just det paus mellan rätterna, superbra! Så sitter alla på plats under talen! Se till att ni har bra folk omkring er som vet exakt hur ni vill ha det! Sen kommer inte allt att klaffa 100 %, räkna med det så blir man inte besviken! Fokusera på er kärlek!

Kram

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!