BröllopsGuiden
06 maj 2011 13:21       6 svar    1302 klick

festprogramsverktyget

Endelig
Antal inlägg: 4
Loggade in: 16 maj 2011
Utloggad

Har nu skrivit klart vårt vigselprogram och festprogram men kan ej skriva ut det. Har gjort det innan och då var det inga bekymmer men nu klickar jag mig bara runt runt och kommer ingenstans...

Är det flera som har bekymmer, har försökt flera timmar nu?

LSJS
Antal inlägg: 5
Utloggad
Skrivet 14 maj 2011 16:27

Vi kan inte ens öppna vårt festprogram som vi ska skriva ut...gifter oss om 2 veckor och börjar bli rejält stressad om hela festprogrammet är borta. Fick inte upp Bordsplaceringen heller....

Endelig
Utloggad
Skrivet 15 maj 2011 10:59

Hej!

Gick genast in o kollade våra program, vigselprogrammet kunde jag öppna (kopierade genast) MEN kan inte öppna festprogrammet OCH vi gifter oss också om två veckor!! Hjälp!! Vi får ta kontakt med dom ansvariga! Lycka till... med detta och om två veckor! Vi håller tummarna för att det löser sig!

Big Bear
Antal inlägg: 46
Loggade in: 12 jun 2019
Utloggad
Skrivet 16 maj 2011 10:23

Hej, Kikar på detta senare i kväll för att se vart problemet kan ligga. Återkommer...

//Björn Larsson, Tekniker

hella79
Antal inlägg: 2
Utloggad
Skrivet 16 maj 2011 20:44

Vi har också problem att skriva ut fest programet, När man har tryckt på skriv ut och valt skrivare så vill programet att man ska spara dokumentet. men efter det så händer exakt samma sak om och om igen. Vi gifter oss ny på lördag.

Herr Ergren

hella79
Antal inlägg: 2
Utloggad
Skrivet 16 maj 2011 20:44

Vi har också problem att skriva ut fest programet, När man har tryckt på skriv ut och valt skrivare så vill programet att man ska spara dokumentet. men efter det så händer exakt samma sak om och om igen. Vi gifter oss ny på lördag.

Herr Ergren

Endelig
Utloggad
Skrivet 16 maj 2011 22:06

Oj då det låter inte så kul. Kan säga att vi trycker ut vårt festprogram just nu och har inte några problem för tillfället iaf! Hoppas det löser sig för er! Och ett stort lycka till på lördag!!

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!