BröllopsGuiden
14 maj 2011 16:34       6 svar    1956 klick

problem med festverktyget och bordsplaceringsverktyget.

LSJS
Antal inlägg: 5
Loggade in: 16 maj 2011
Utloggad

När jag försöker öppna vårt festprogram säger den att jag måste ladda ner en nyare version av adobe flash reader vilket inte går...jag kommer därför inte åt mitt sparade program. Vi gifter oss om 2 veckor och får lite panik om inte detta går att ordna,...Jag kan inte heller öppna vår bordsplacering, vad har hänt?

Big Bear
Antal inlägg: 46
Loggade in: 29 jan 2021
Utloggad
Skrivet 16 maj 2011 10:21

Hej, När det gäller bordsplacering, finns det en svårfångad bug som vi jobbar med. För flash spelaren, så undrar jag vilken version ni kör nu. Går att ladda ner nya från: http://get.adobe.com/flashplayer/

//Björn Larsson, Tekniker

LSJS
Utloggad
Skrivet 18 maj 2011 20:46

Jag har försökt att ladda ner den nyare versionen utan framgång...men jag gick in på mozilla firefox webbläsare och då gick det!

LSJS
Utloggad
Skrivet 23 maj 2011 21:18

Nu har våran bordsplacering i festprogrammet förvandlats till en fjäril...Bordsplaceringen har vi använt print screen i paint och sedan klistrat in i bordsplaceringen...När vi går in på sidan där våra program finns, se bilden rätt ut när jag sedan öppnar upp programmet så är bordsplaceringen ersatt av en fjäril...hur kan ett sparat program ändra sig självt?? Det går ju inte att lita på detta...vi gifter oss på lördag och börjar få smått panik nu...hjälp...

patrikolinda
Antal inlägg: 1
Loggade in: 05 apr 2012
Utloggad
Skrivet 04 apr 2012 19:08

Även jag har problem med verktyget.

Jag kan inte lägga till gäster vid borden och det går inte att vrida på borden, ska det gå att göra detta? Har provat i både Firefox och Chrome.

Christina BröllopsGuiden
Antal inlägg: 589
Loggade in: 30 jun 2020
Utloggad
Skrivet 05 apr 2012 09:57
patrikolinda SKREV DEN 04 apr 2012 19:08 FÖLJANDE:

Även jag har problem med verktyget.

Jag kan inte lägga till gäster vid borden och det går inte att vrida på borden, ska det gå att göra detta? Har provat i både Firefox och Chrome.

Maila oss på verktyg@brollopsguiden.se!

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!