BröllopsGuiden
24 aug 2011 22:10       4 svar    6239 klick

www.jjshouse.com??

Solinda
Antal inlägg: 95
Loggade in: 06 jun 2013
Utloggad

Är det någon som handlat från http://www.jjshouse.com/ ?

Har hittat en klänning där men skulle gärna vilja höra om någon har erfarenheter från företagen innan jag beställer.

Solinda
Antal inlägg: 95
Loggade in: 06 jun 2013
Utloggad
Skrivet 19 jun 2012 20:11

Jag gjorde till slut en beställning som jag inte blev helt nöjd med. Men delvis var mitt eget fel.

Jag valde en modell som jag inte provat och den passade inte på min kropp. I övrigt var den fin om än inte perfekt. Men priset var lågt.

Så mitt tips är att gå till butik och prova ut en modell du vill ha för att sedan använda dig av det när du sedan väljer din klänning.

Allt övrigt funkade alldeles utmärkt. Alltså gällande ändringar, frakt, tidsåtgång och så vidare.

Lycka till!!

Blivandefru2012
Antal inlägg: 5
Loggade in: 09 nov 2012
Utloggad
Skrivet 24 jun 2012 12:50

När jag skulle beställa min klänning så kollade jag runt och hittade en sida som heter JenJen HOuse och ser exakt lika dan ut som jj house, men jag beställde därifrån och fick hem min klänning som pasasade perfekt och var exakt som den skulle se ut. Skulle nog kanske akta mig från jj house

AnnaPhotography
Antal inlägg: 4
Loggade in: 28 jul 2012
Utloggad
Skrivet 17 jul 2012 23:33

Det finns flera hemsidor som ser likadana ut. Jag beställde min klänning från JennyJoseph.com som har samma klänningar som JenJen House.

Jag är i alla fall jättenöjd!

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!