BröllopsGuiden
03 jan 2012 13:31       4 svar    5661 klick

Billiga inbjudningskort?

annsofiemattias
Antal inlägg: 12
Loggade in: 06 mar 2013
Utloggad

Jag håller på och leter efter något ställe där man kan bställa billiga och fina inbjudningskort.

Jag har än så länge inte hittat något bra ställe. Är det någon som har något tips på var man kan beställa fina inbjudingskort?

Justbefabulous
Antal inlägg: 1
Loggade in: 31 jan 2012
Utloggad
Skrivet 31 jan 2012 12:17

Calligraphens kort är fina, men Vistaprint är billigare. :) Alla är så duktiga och gör egna kort! Jag är för lat - jag beställer på nätet! Inte lika fint, kanske, men man kan göra korten personliga med foton och så.
http://www.vistaprint.se/inbjudningskort.aspx

Retrobohem
Antal inlägg: 11
Loggade in: 10 apr 2012
Utloggad
Skrivet 01 apr 2012 23:51
Jag had egen design och tryckte upp 70 kort på optimalprint, dær kan du æven vælja massa designer och lægga till egna grejer. Med frakt och kuvert betalade vi ca550 sek. Ett tips ær att vælja vykort istællet før inbjudan, på optimalprint var det inte billigare men det kan va det på andra sidor.
leneol
Antal inlägg: 1
Loggade in: 29 apr 2012
Utloggad
Skrivet 29 apr 2012 23:13

Jag funderar över att göra dom själv faktiskt! Då blir det lite mera personligt också. Det beror ju självklart på hur lånt tid du har, fast det behöver ju inte vara så komplicerat, eller dyrt! Jag hittade en blogg med massor av inspiration till jätte gulliga hemmagorda saker till bröllopet. Sidan heter www.dittegetbryllup.no , anbefalar dig att titta lite där, tror det var ett eller flera innlägg på just inbjudningskort.

Lena

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!