BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Presenter Starta ny tråd
06 apr 2012 19:23       5 svar    0 klick

Zarios
Antal inlägg: 60
Loggade in: 07 apr 2013
Utloggad

Jag kommer ge T dels en resa genom hans liv men bilder från nyfödd till våra gemensamma spektakel till när jag står brud till musiken av vår låt. Blir nog ett blött öga på hotellrummet för honom. Har funderat på att ta lite sensuella bilder också men tror inte jag hinner fixa det.

Sen funderar jag på att köpa en kedja till honom som morgongåva dagen efter.

JesFre
Antal inlägg: 32
Loggade in: 29 maj 2015
Utloggad
Skrivet 13 apr 2012 10:49

Jag funderar på att ta lite sånglektioner och se om jag skulle kunna spela in en liten skiva med några av våra sånger.. (jag kan inte hålla en ton för mitt liv, men ska försöka iaf) Annars vet jag faktiskt inte vad jag skulle göra. Senusella bilder hade han älskat men skulle känt sig snuvad att inte han hade fått ta dem. Men jag har ett tag kvar så jag hinner ändra mig Wink

sofiee
Antal inlägg: 19
Loggade in: 04 feb 2013
Utloggad
Skrivet 13 apr 2012 13:53

Jag kommer ev ge en gitarr som jag vet att han väldigt gärna vill ha.

Sen som morrongåva ska jag ge en tatuering med vårat vigseldatum.

Ridersparadise
Antal inlägg: 2
Loggade in: 17 apr 2012
Utloggad
Skrivet 17 apr 2012 06:14

Hej Spela in kan du göra i Kristianstad han är billig och bra Amy records tror jag det heter fotografera dig Ipicyou.se lite boudoir bilder kanske .

Lycka till

RebeckaD
Antal inlägg: 9
Loggade in: 18 okt 2012
Utloggad
Skrivet 20 apr 2012 10:14

Jag köpte ett armbandsur och presentkort på Bokia eftersom min man älskar böcker.

anki4uu
Antal inlägg: 15
Loggade in: 06 jan 2015
Utloggad
Skrivet 22 apr 2012 21:03

Gaaah! Jag hade verkligen rationaliserat bort det där med morgongåva, men nu när ni alla verkar satsa på det kanske jag måste tänka om?! Vaddå falla för grupptrycket ;)

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!