BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Planering Starta ny tråd
14 maj 2007 15:02       3 svar    3557 klick

Att gifta sig i Indien

JohanE
Antal inlägg: 1
Loggade in: 16 maj 2007
Utloggad
Hej.

Försöker att planera en vigsel för mig och min sambi i Indien i januari/Februari.

Finns det någon vänlig själ som vet något som kan hjälpa mig på traven. Har letat på nätet efter vettig information men den är väldigt knapphändig. Hur kan man få tag i präst/ äktenskapförättare och var i Indien.

Finns det någon här som har gift sig i Indien som kan ge någon information eller som vet något om dtta.

Tacksam för svar.

Johan
tricky_r
Antal inlägg: 254
Loggade in: 27 aug 2007
Utloggad
Skrivet 14 maj 2007 21:15
hej johan! Tror att det kan vara lite svårt att planera ett bröllop i Indien när man inte är där...Jag har inte gift mig i Indien men jag har indiska föräldrar och vart där...åker dit i november för att shoppa inför vårt bröllop nästa år här i sverige. Lättast är nog att ordna saker när man är där...sen beror det naturligtvis på vart i Indien ni ska ha det. Men där går ju det mesta att ordna om man har pengar....Är din sambo därifrån? Det kan ju vara en fördel att ha lite kontakter där....
johannaolo
Antal inlägg: 2
Loggade in: 18 feb 2014
Utloggad
Skrivet 10 feb 2014 14:43

Hej Johan,

jag jobbar som inslagsproducent på ett kommande tv-program om bröllop och skulle gärna få tag i dig för att höra lite mer om ditt bröllop.

Maila mig så snart du kan på johannaolo@gmail.com

Allt gott,

Johanna Olofsson

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!