BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Familj Starta ny tråd
09 aug 2012 07:42       4 svar    2684 klick

25 Augusti 2012?

Christabelle
Antal inlägg: 15
Loggade in: 13 nov 2013
Utloggad

Gifter jag & min älskade ! Är det något mer?? Wink

sveabett82
Antal inlägg: 4
Loggade in: 23 aug 2012
Utloggad
Skrivet 10 aug 2012 17:23

Japp vi också ser fram emot detta riktigt mycket nu. Det närmar sig ruskigt fort.

Christabelle
Utloggad
Skrivet 10 aug 2012 18:37

Oh så roligt =) man börjar känna stressen lite smått nu, vi har inte allt klart riktigt än..men snart så :) har ni mycket kvar?

sveabett82
Antal inlägg: 4
Loggade in: 23 aug 2012
Utloggad
Skrivet 11 aug 2012 07:54

Allt är klart/bestämmt/bokat nu skall det bara genomföras och bli bra. Alltså jag menar att jag har bestämmt bordsplaceringskort nu skall dem bara göras osv. olika dekorationssaker trillar in på posten nästan varje dag och jag måste prata ihop mig med fotografen och dj osv.  Men det är så roligt och riktigt spännande, just nu sitter jag och väntar på att vår bil skall bli stulen som en del i min blivande mans svensexa bortrövning. han ligger ovetandes och sover fortfarande. 

Det är verkligen så mycket roligt på gång och det börjar bli pirrigt. Hur känner du det ?

Christabelle
Utloggad
Skrivet 11 aug 2012 09:09

Skönt att få allt klart i god tid :) Vi har allt hemma, dekorationerna , bordsplaceringarna är klara, bröllopsprogramet , vigselprogramet ja allt :) Det enda jag måste göra är som du, träffa Dj:n o fotografen o gå igenom lite , man vill ju att allt ska bli perfekt !

Börjar känna att man börjar bli lite smått nervös faktiskt, men det är samtidigt en härlig känsla !

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!