Sambo som inte visar intresse
Hej!
För över ett år sedan friade min kille till mig, jätte romantiskt, gick ner på knä och hela den biten och självklart sa jag jaaa!:)
Sedan gick sommaren och vi har under en längre tid kollat på annat boende, från bostadsrätt till radhus/villa och i november förra året flyttade vi in i ett radhus och i april 2012 födde jag en liten son som vi älskar mest av allt
Nu till problemet! Jag är hemma och mamma ledig och ÄLSKAR att planera fester och inte minst bröllop. Vi har ju inte jätte bra ekonomi som gör det lite med trixit att bjuda alla som vi vill men jag tror ändå att jag kommer på någon lösning med bröllopsmingel istället för middag.
Men min sambo! tycker att jag bara pratar omdet här hela tiden och när jag frågar honom om saker så får jag alsrid något bra svar, frågor som vad tycker du om den här herrgården?skulle det här med mingelbröllop vara en lösning? vilka ska vi bjuda?
Jag blir ledsen när han inte visar något intresse av denna stora dag. Han förstår inte varför det är så viktigt för mig!
Har ni några förslag på hur jag ska få min sambo att bli mer intresserad eller ska jag lägga upp en presentation av hela skiten och se om han köper det och utifrån den planen isånt fall ändra tills han säger ja det kör vi på!
tacksam för svar!