BröllopsGuiden
24 sep 2012 22:32       1 svar    3342 klick

Bröllopsfotograf sökes!!

maxmamma
Antal inlägg: 12
Loggade in: 22 nov 2012
Utloggad

hejsan!

jag och sambon gifter oss 12/1-2013.

jag söker med ljus o lykta efter en bra och en inte allt för dyr fotograf i Dalarna, rättvik med omnejd.

Då den tilltänkta fotografen inte hade verktyg passande för närbildsfotografering.

Så vi behöver en som kan fota oss dels vid påklädning, vid vigselaktien och även lite vid middagen.

Fotografen kommer även att få ta del av middagen om det känns intressant och så klart även kontant betalning.

Om någon vet med sig att de är bra fotograf o vill hjälpa mig eller om någon känner någon osv eller helt enkelt är fotograf och kan tänka sig detta, vänligen mejla mig på nedanstående adress så kan vi snacka vidare via mail för att sen utöka med telefonkontakt.

ellnemb2@hotmail.com

mvh maria/maxmamma

Eyelight
Antal inlägg: 2
Loggade in: 05 nov 2012
Utloggad
Skrivet 05 nov 2012 11:52

Hej!

Jag har mest tagit familjeporträtt, förlovningar, gravidmage m.m, men dock ej bröllop ännu, men det skulle vara en ära för mig att få fota ert bröllop! :)

Kolla gärna vad jag har gjort så får jag hoppas på att du/ni tycker att det verkar intressant! Jag tar inga dyra priser då jag inte har fotat bröllop än och ser det även som ett lärande för mig. http://facebook.com/malmqvist.photography

Ha det så bra så länge!
/Kristina 

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!